Auw auw, pijn in lies en heup

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantal29, May 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Vanaf vanmorgen heb ik ontzettende pijn in mijn lies en heup. Zolang is sta en "loop" gaat het maar zodra ik gezeten heb en weer overeind wil komen doe ik bijna in mijn broek van de pijn. Zijn dit de laatste loodjes waar iedereen het over heeft haha??

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kan het niet iets zijn van indalingsweeen? Dat voel je volgens mij ook in je lies. Anders last van je bekken misschien? HEt is een zware belasting voor je lichaam. Anders zou ik het ook niet weten. Je kan altijd even de vk bellen en vragen of die het herkennen (vast wel hahaha)

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ik wacht nog heel even maar als dit zo blijft moet ik iemand gaan bellen. Ik kan mijn been nog niet optillen. Ik ben tot nu toe zonder teveel beperkingen en klachten door mijn zwangerschap heen gekomen. Dit valt me even koud op mijn dak zeg en nog vind ik het lastig om een stapje terug te doen, erg he?

4. Hallo,

Ook ik heb al een paar dagen pijn in mijn re-zij net boven mijn heupbot en volgens mijn verloskundige is het bandenpijn.
    Ik lig nu al een paar dagen plat i.v.m. harde buiken en ben in een paar dagen tijd heel hard gegroeid en mede door mijn werk als wijkverzorgende zijn bij mij de harde buiken al begonnen, wel balen zo vroeg in mijn zwangerschap.
    Maar die pijn in je zij zou ik me niet zo druk over maken het schijnt normaal te zijn, je baarmoeder word steeds zwaarder en je banden hebben veel te verduren die laatste lootjes voor jouw zijn het zwaarst.
    Maar als het je gerust stelt om je verloskundige te bellen moet je dat zeker doen, zekerheid voor alles.
    liefs en succes

Share This Page