Denk ook niet dat je er wat van krijgt hoor! (behalve hoofdpijn van het piekeren). Zou toch je wasmachine een flinke schoonmaakbeurt geven, kijken of het dan is opgelost. Succes iig.
ja, gisteren kwam ik dus tot ontdekking dat de was er bij de wasmachine al vies uit kwam. Ik had mijn was uit de droger alsnog een keer gewassen (en als er dus muizenplas op heeft gezeten) moet dit na een wasje er echt wel uit gaan, denk ik tenminste maar dit was niet zo..dus waarschijnlijk is er iets met de wasmachine aan de hand, en ja ook hier kunnen muizen in zitten want heb ook al een verhaal gelezen over dat die in de watertoevoer van de wasmachine zitten en dus de wasmachine vies water meegeeft, maar zoals ik van andere hoor kan het ook vetluis of iets anders zijn... en daar hoop ik maar op!! anders is het wel heel goor
inderdaad! Zou jij nu gewoon ook alle spullen die uit de wasmachine komen en nog een beetje stinken gewoon aan doen? anders ben ik serieus ten einde raad want dan loop ik zometeen naakt als ik niet meer kan wassen (heb namelijk niet heel veel kleren..)
Nou , als het aan je wasmachine ligt heeft wassen niet zoveel zin. Dan moet je al met de hand gaan wassen of zo, maar dat is geen doen. Dus ja...weinig keus. Misschien proberen de lucht eruit te krijgen met febreze of zo.. Als het daadwerkelijk aan je wasmachine ligt, moet je dat denk ik toch aangeven bij je moeder. (je woonde nog thuis begreep ik). Zij ruikt het dan toch ook wel neem ik aan?
Kan je oom nu komen om eens naar je wasmachine te komen kijken? En dan maar met dat product van hg eens proberen de machine zuiver te krijgen.
heb mijn oom vanmiddag gebeld ja, maar hij kon vanavond niet dus wilde hij in het weekend waarschijnlijk komen kijken.. het stomme is dat mijn moeder, ook in reactie op het vorige berichtje, net doet of er allemaal niks aan de hand is, echt een soort van zelfbehoud ofzo want ze ruikt het zelf ook maar onderneemt verder ook geen actie dus vind dat nogal vervelend.
Ja da's inderdaad wel vervelend! Waarom negeert ze het? Je kan misschien ook van die geurdoekjes kopen die mee mogen in de droogkast om zo de geur wat te verdoezelen tot je oom langs komt?
Dat kan ik me voorstellen! Neem toch aan dat haar kleding ed er ook in gewassen wordt. Getsie. Hoop dat je oom het probleem vind van het weekend.
was anders es even iets op de hand. als de putlucht dan weg is weet je zeker dat het aan je machine ligt
kan je niet even bij je schoonmoeder/buren/vriendin een wasje draaien dan? Lijkt me niet fijn om de hele tijd in stinkende kleding rond te lopen...
@Sprits, ik heb zelf niks geroken aan mijn was..... het was puur dat de katten zoveel bij de droger zaten dat we daar zijn gaan zoeken. Maar ik woon dan ook in een omgeving met heel veel landbouw,bos,water enz.... dus er zullen hier ongetwijfeld in de buurt ook wel andere beesten rondlopen ratten enz.... gelukkig nog nooit gezien Maar die muizen hebben we ook nooit meer terug gezien, en ik zorg gewoon dat alles goed opgeruimd is, ook mijn tuin, de kliko´s hebben ook direct een plek buiten de tuin gekregen. En in de zomer zodra het gaat schemeren doe ik mijn achterdeur dicht. Want heb er min of meer wel een klein trauma aan over gehouden