Ratten!

Discussion in 'De lounge' started by muuske64, Oct 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoe denken jullie over ratten?
    De vriend van mijn dochter heeft er een, Sneak.
    Het is leuk om te zien hoe tam dat beestje is, maar ik ben er als de dood voor! :oops:
    Vertrouw ze niet echt sorry! Hou ze liever op afstand! :rolleyes:

Liefs Marjo

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    haha. kwam vroeger altijd bij een vrouw over de vloer die had tamme ratten. liet ze altijd in mijn nek lopen. Moet ik nu ook niet meer aan denken.

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik heb 10 ratten whahahahahahaaha

ze zijn geweldig ik heb 5 dames en 5 heren ik heb er 34 gehad en vind het lieve dieren :) :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja en....?
    Die rat woont toch niet bij jou?

5. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Ik heb ze vroeger ook altijd gehad, vind ze super. Zijn ontzettend lief en intelligent. mijn moeder moest er eerst ook niks van weten maar dat ik ze eenmaal had was ook zij verkocht. Ze zijn ook echt niet vies...

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nee gelukkig niet! Maar die vriend komt wel elke dag met dat beest in zijn nek! Dus....

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind ze hartstikke leuk! Een vriendin van mij had ook 2 ratjes... echt schatten van beesten!

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Altijd ratjes gehad, vind ze erg leuk! Bijten niet zijn overdag wakker (beter dan een hamster) en je kan er tenminste wat mee doen.

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Oh, als ik het zo hoor is bang zijn niet nodig! ;)

Bedankt!

Liefs Marjo

10. streepjes

streepjes Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,155
    0
    0
    Ik ga een topic openen over de dikke spin die bij mijn neef zijn vriend en daar weer een broer van in de schuur zit, want die is heel eng..

11. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    je kan daar superleuke klim-klauter-hokken voor maken! ratten stinken wel erg vind ik. erger dan een konijn.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik moet toch even wat kwijt ik vind het erg zielig dat mensen zo diertje alleen laten terrwijl het groeps dieren zijn hoeveel je ook met de rat doet
    jij kan niet snachts bij ze in de kooi bijwijze van als mensen zich eens beter gingen verdiepen dan merk je dat zo rat toch eenzaam is ook al doe je er veel mee

ik heb nu al bijna 10 jaar ratten en toch nog nooit alleen gehouden. omdat het groepsdieren zijn .

kortom wou het toch even kwijt is niet om iemand aan te vallen maar vind toch dat mensen zich in bepaalde dingen eens iets meer moeten verdiepen.

13. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Honden zijn ook groepsdieren,vind je dat ook zielig... ;)

14. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    @Muuske: sorry meid, maar volgens mij moet je toch eens een andere dagbesteding gaan zoeken. Je opent weer een hele hoop topics die, in mijn ogen, toch nergens over gaan. Je lokt reactie's hier mee uit waar je niet op zit te wachten en waardoor er wee een hele hoop ellende komt en jij weer om een slotje vraagt.

Ga lezen, breien,schoonmaken etc.

15. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Als je je er zo aan ergert, Nynke, dan kan je maar beter niets zeggen. Dan ergeren anderen zich weer niet aan jou ;) .

16. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ben toch blij dat iemand het zegt, hoef ik het niet te doen :-# :-# :-#

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    maud77 ratten worden tegenwoordig vooral per 2 aangeraden door elke fokker de dierenwinkel boeit het geen reet zolang zij hun geld maar verdienen .

ratten fokkers verkopen de dieren alleen per 2 of je moet er al 1 hebben . kortom ik vind een hond wel een heel verschil daarmee kan je zo veel doen. meer dan met een rat.
    maarja als je je veder in ratten ga verdiepen kwijlen ze weg in een hokje alleen maar goed khou veder me mond anders krijgen wed aar een discussie over en daar heb ik geen zin in .
    het was aleen mijn mening

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Euh...zullen we het bij ratten houden en niet gaan vergelijken met elk ander huisdier...;)

19. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    sorry plakband was losgegaan heb nu ducktape het zal niet meer gebeuren :-# :-#

20. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Oké,wist ik niet.
    Sorry.

Share This Page