na de vraag wat je verdiend per maand zou ik wel eens willen weten wat je opzij zet per maand. ik zet de helft van mijn salaris op de spaarrekening dat is per maand 500 euro. straks als er wel een kleintje komt zal dat wel ff minder worden. maar hierdoor heb ik nu wel na al die jaren een leuke cent achter de hand. dan nog 12 keer per jaar je maandgeld van de belasting das een leuk extra voor de vakantie.
helemaal nix, gaat tot de laatste cent op bij mij straks als de kleine er is gaan we daar wel voor sparen, 100 euro per maand.
Bij ons ook nog helemaal niks hoor. Omdat ik nog geen baan heb hebben we het hard nodig. Maar zodra ik ook ga verdienen dan wil ik echt wel sparen! En dan spaar ik nu elke 3 maanden voor me zoontje dan de kinderbijslag.
nada! , maar als de kleine er is, open ik een spaarrekening voor hem. Heb wel ooit gespaard, maar op dit moment niet.
Tot 't beepje er is gaan we proberen om 800,00 per maand te sparen Gelukkig kan ik vrij opnemen van die spaarrekening want of het lukt... Net wel mijn hele bestelling bij H&M afgezegd, goed he!
Van mijn salaris spaar ik minimaal 500,- tot 1000,- per maand. Hangt ervan of we een "dure" maand hebben gehad.
Wij sparen samen: E1000 voor de gemeenschappelijke spaarrekening. E500 voor de kleine (Pardoes rekening) Dus in totaal E1500
Wij sparen voor de kids 100 euro per maand en voor ons zelf dat wat er over blijft. Doordat wij de belasting een keer per jaar terug krijgen hebben we altijd een extra zakcentje in het voorjaar.
We sparen alleen voor onze kleine 50euro per maand. Voor ons zelf niks. Houden geen geld over om te sparen helaas...
ik spaar ong. 50 euro (35 euro voor de kleine en 15 euro voor mezelf) dalijk als deze uk der is zal van mij wel wegvallen dan gaat het 25/25 en mijn man spaart 75 euro per maand..
Wauw, als ik zie hoeveel er door sommigen gespaard wordt... wou dat ik zoveel over had iedere maand Ik spaar standaard 50 euro per maand voor mezelf, maar ga dat bedrag denk ik delen door 2 en dan iedere maand op de spaarrekening van de kids. Hogere bedragen lukken momenteel niet.
geen vast bedrag, wat er over blijft.. meestal een paar 100 euro...en mn vriend ook ziets. denk gemiddeld p.p 400 eruo per maand dus gaat wel hard ja...
Vind het eerlijk gezegd niet nodig om veel te sparen voor onze kleine straks... ALs hij/zij wil gaan studeren ofzo betalen wij het wel. Maar voor rijbewijs e.d. heb ik ook gewoon moeten werken en vind dat eigenlijk niet verkeerd..... We openen wel een spaarrekening, maar storten daar maandelijks geen vast bedrag op.
Eerlijk gezegd zijn we daar nog niet aan toe gekomen.. We hebben net (juni) de bruiloft achter de rug en daar zijn een hoop centjes in gegaan. Op dit moment hebben we nog niet gespaard, omdat we alles al op maken aan babyspullen. Kinderwagen, babykamer, kleding, box, nieuwe auto, etc.. Als we alles hebben wat we willen gaan we geld aan de kant zetten.
tja 1500 euro sparen per maand is inderdaad niet voor iedereen weggelegt. maar dan zal je er ook wel een inkomen naar hebben. tenslotte kan het zijn dat iemand die 35 euro per maand spaart er meer moeite voor moet doen dan iemand die 500 spaart. ook de lasten die iemand heeft spelen daar in een rol. wij hebben huis nog in gulden tijd gekocht ik zou het nu in euros niet willen kopen hoor.en dat scheelt ook hoop in de lasten of je nu 100.000 euro hypotheek hebt of 250.000 dat scheelt in de lasten. wel vraag ik me af wat mensen hun kinderen soms mee willen geven als ze 18 zijn. 500 euro per maand sparen is echt in mijn ogen iets te veel van t goede. dat komt neer op 108.000 euro als ze 18 zijn. hoop dat die kinderen dan zelf wel een wereld salaris verdienen wand anders valt het vies tegen in de toekomst voor ze.