Blaasontsteking bij zwanger worden/ zijn (?)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mus, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb sinds gister last van een lichte blaasontsteking. Nu heb ik daar wel vaker last van, en dus heb ik altijd een kuurtje trimethoprim in huis voor het geval dat...
    Maar.. nu probeer ik zwanger te worden..misschien ben ik het al wel? (kan nog niet testen) en is mijn vraag.. kan ik die kuur wel nemen?
    Aangezien er in de bijsluiter staat dat je het tijdens de zwangerschap niet mag nemen? En wat als je tijdens je zwangerschap blaasontsteking krijgt?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Tijdens zwangerschap krijg je een andere kuur. Gewoon even contact opnemen met je ha dus.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Er is een antobiotica tegen blaasontsteking die wel mag tijdens de zwangerschap. Dus gewoon even de huisarts bellen.
    Ik had trouwens voor de zwangerschap regelmatig blaasonstekingen (paar keer per jaar). En tijdens de zwangerschap had ik nergens last van. Meestal is het andersom, maar ik had geluk. Misschien jij ook wel?

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Verder als natuurlijk middeltje: cranberrysap.
    En sowieso veel drinken, zeker als het zo'n terugkerende kwaal is. En opletten dat je goed uitplast, dat echt je blaas helemaal leeg is als je naar de wc gaat....

5. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Ik heb zelf heel veel baat (gehad) bij D-Mannose.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als je zwanger bent krijg je antibiotica die je mag hebben tijdens de zwangerschap.

7. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Bedankt allemaal! Voor jullie antwoorden..

Deel Deze Pagina