Ik twijfel een beetje... Heb 2 dagen hele heftige griep gehad en vandaag gaat het al een stuk beter. Temperatuur is gezakt van 39.0 naar 37.8 en heb alleen nog erge hoofdpijn, maar ik kan weer op m'n benen staan! Nu kreeg ik vannacht ineens erge keelpijn bij het slikken, veel slijm en het m'n keel voelt opgezet aan. M'n klieren zijn pijnlijk en opgezet en nu kan ik dus nog heel slecht eten! Als ik op internet kijk, moet je ook schor zijn (ben ik niet), dus ik twijfel of ik morgenochtend de huisarts er voor moet bellen. Wat denken jullie? Ik wil namelijk niet ineens zaterdag bij de hap staan
Wees gerust, dat is een keelontsteking... Er zijn enorm veel mensen met een angina momenteel, ik zou naar de HA gaan. Je kan er enorm beroerd van zijn.
Dank je wel! Fijn, denk je weer min of meer beter te zijn, dan dit! Dan zal ik morgenochtend de huisarts even bellen voor de zekerheid! Het is dat het bijna weekend is, anders had ik even afgewacht of het niet erger zou worden...
Heb een paar maanden geleden ook een angina gehad. Hele keel hing vol witte vellen (excuseer voor de details). Er bestaat AB die je mag nemen als je zwanger bent, maar heb er toen voor gekozen om dit niet te doen. Heb wel PCM genomen (ook heel beperkt) - je mag tot 4g per 24h gaan dacht ik
Ik zou wel aan de HA vragen wat hij aanraadt; AB of niet. Want meestal gaat het zonder AB ook gewoon over en ben je er met AB niet minder lang of erg ziek van.
Ik zal morgenochtend voor de zekerheid even bellen! Vind het niet nodig om daar nu het spoednummer voor te gebruiken. Lijkt me in ieder geval wel goed dat er even naar gekeken wordt (helemaal met het weekend in zicht). Hoop niet dat ik AB voorgeschreven ga krijgen, anders kan ik zaterdag op m'n eigen verjaardag niet eens een wijntje drinken, haha
Je bent dus niet zwanger dan neem ik aan? (aangezien dit bij zwanger zijn staat?). Ik zou het gewoon ff aankijken hoor, als het in het weekend echt niet uit te houden is kun je alsnog de hap bellen en verder gewoon paracetamol.
Uuuh, sorry, verkeerd geplaatst zie ik Ik ben inderdaad niet zwanger! Bij deze even een update: Huisarts gebeld, die had het inderdaad over een keelontsteking, maar hoeft me niet te zien. Zolang de koorts niet gaat stijgen en ik m'n mond nog open kan doen, is er niets aan de hand! Behalve dat het reuze lastig is natuurlijk, maar dat is even niet anders