rauw weefselverlies met bloedvaten...?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anais, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

    Anais Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi

    na vier jaar zonder de pil nog steeds niet zwanger door de pcos.
    Vorige cyclus 100mg clomid gebruikt maar helaas.

    Omdat ik vaak doorbraakbloedingen had zei de gyn dat ik een maandje de pil moest nemen.

    Maar tijdens die maand verloor ik elke dag bruin.(was de pil te licht?)
    Nu ben ik gestopt met die pil omdat ik mijn regels wilde laten komen voor te zuiveren.en jawel direct na de eerste stopdag veel rood bloed.Maar vreemd genoeg voelde ik iets raars en viel er een (sorry) groot stuk rauw weefsel met precies kleine bloedvaatjes in de wc.

    Het is geen stolsel want die zijn paars normaal en slierten.
    Dit was een plat stuk weefsel van wit roze kleur.het was 7 cm op 4 cm groot en zo'n 5mm dik.en ik verschrok ervan want dit ben ik nog nooit tegengekomen!

    heb redelijk wat bloedverlies,is super rood echt donker.en nu net ben ik nog zo'n groot stuk weefsel verloren.ik vind het echt iets vreemd!

    is dit normaal?,ik vind het er maar eng uitzien,het ziet er zo...vleselijk uit en niet op zijn plaats :( heb raar genoeg ook niet zo'n heel veel last van krampen terwijl ik normaal ALTIJD bijna flauval van de pijn of spoed moet of dokter moet laten komen voor een spuit(is dit trouwens ook normaal?dit begon al op men tiende bij men eerste menstruatie)

    zou ik misschien ook endometriose hebben?ze zeggen dat je dan veel van die stolsels verliest enzo...

    Ik vind het allemaal maar vreemd,sommige zeggen dat dit precies een miskraam is omdat het weefsel bloedvaten heeft(kleine minismalle rode streepjes) anderen zeggen dat ik naar de dokter moet,sommige zegge endometriose en dan ja de rest zegt dat het normaal is...maar heb het nog nooit van een vriendin gehoord.

    En ik krijg altijd een felle kramp als er zo"n weefsel uitkomt.
    kan het zijn omdat ik bij de clomid ook proginova kreeg voor de baarmoeder te beteren voor innesteling?dat ik daarom deze stukken weefsel verlies?(is dit dan eigenlijk goed dat ik die pillen neem of beter niet meer doen bij deze cyclus)

    ook heb ik bloedarmoede en neem ik nu 1 pilletje ijzer per dag,maar het word niet beter met me ik ben nog steeds duizelig en moe,misselijk en koppijn.nu zal het wrss erger worden door dit bloedverlies?(ik had een operatie gehad in december en veel bloed verloren.)

    alvast bedankt om te antwoorden.
    groetjes!
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

    dit zijn echt vragen voor een gynaecoloog.
    Ik kan hieruit niet opmaken of je endometriose hebt of niet.
    Leg het aan hem voor en neem een lijstje mee met al je vragen.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina