onze dochter speelt niet meer echt met haar speelgoed, het is allemaal wat uit de baby-tijd nog en ze vind het gewoon niet leuk meer ook al blijf ik afwisselen. maar alles wat ik nu tegenkomen daar is ze nog te klein voor. wat is leuk op deze leeftijd ? wat ze nu nog wel leuk vind ; boekjes-boekjes-boekjes en duplo andere stapelblokken,little people,houten pruzzels,theeserviesje vind ze allemaal niks
Hier nu vooral boekjes, duplo, ballen, en mama-nadoen (dus bv met een bezem vegen, koken, met doekje de tafels afnemen, was opvouwen, boodschappen doen, in de tuin de plantjes water geven).
wij hebben sinds kort een loopauto, die vind mn zoontje erg leuk! verder vind hij interactieve speeltjes (zoals zo'n laptop) heel leuk, hij doet nog niet veel met de opdrachten maar vind het wel interessant om op alle knopjes te duwen en te dansen als er een liedje voorbij komt. ik ben ook constant op zoek naar nieuw speelgoed want hij liet regelmatig een nieuw gekocht speeltje links liggen.. wat nu wel heel handig is, is dat hij grotere nichtjes/neefjes heeft en als we dan daar spelen kijk ik wat hij tussen hun spullen uit pakt, misschien een idee?
oh en idd de zandbak is een groot succes! ik heb zo'n simpele schelp waar ik in de ene helft zand heb en de andere water.. kan hij lekker knoeien en modder maken
Echt? zo vroeg al, loopt jou kindje al? want ik dacht namelijk dat die van ons daar wat te klein voor zou zijn? Ella krijg voor haar verjaardag anders speelgoed. Dan gaat het meeste baby speelgoed naar boven. Ella is dol op haar piano, haar blokken, knuffels (om tegen te praten) knopjes, haar bal van vtech bol.com | VTech Rol & Swingbal, VTech | Speelgoed Voor haar verjaardag heb ik allerlei dingen besteld bij pinkorblue.nl daar kun je voor 2 euro een nep mobiele telefoon kopen, ook krijgt ze een foto toestel, een buggy, een labyrint (zo'n wir war van stangen met kralen eraan) daarnaast is ze gek van kettingen en dus krijgt ze ook een doos met kralen. Daarnaast krijgt ze een stoel van nijntje, van opa en oma een drie wieler met stang en van de andere opa en oma een step. Aan de andere visite vragen we houten puzzels (bij oma ervaren dat dat rete intressant is) en poppen. Mijn zus (met wie ik toevallig gisteren belde over het probleem wat haar te geven) die zei dat vooral iets ergens in stoppen en uit halen nu helemaal hot zou zijn.