kookroom

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lynn77, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik vind het een beetje onduidelijk, room mag je dat wel of niet? en dan met name kookroom.

2. Niet meer actief

Ik zou het ook niet weten, weet niet eens de helft van wat nou wel en niet mag, dus zou het echt niet weten.
    Heb het nergens bij zien staan..

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Bedoel je koksroom of kookroom van Blue Band? Die mag je gewoon hebben, hoor. Je mag alleen geen rauwmelkse kazen, melk en misschien bestaat er ook wel rauwmelkse room van de boer ofzo.

Marla

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nou heb toch mijn vk even gebeld, en mag het gewoon hebben, zeker omdat het door het gebruik in warme gerechten ook verhit wordt.

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Jee, valt het jullie ook zo op dat het lijkt of je elke dag weer minder mag eten. Elke keer komen er weer nieuwe producten bij waar vragen over gesteld worden. Ik denk dat wij elkaar aardig gek maken met zn allen.
    Natuurlijk begrijpelijk dat we niks willen doen of eten wat onze kindjes schaadt, maar je kunt hier ook in doorslaan, volgens mij.
    Ik persoonlijk eet alleen geen rauw vlees, alhoewel het van mijn huisarts absoluut mag. Volgens hem is de kans dat in nederland besmet vlees is nul. Toch durf ik het niet. Verder doe ik niet moeilijk.
    Trouwens, heeft iemand gehoord dat er iemand in nederland besmet is geraakt door besmet vlees of listeria bacterie? Ben er wel benieuwd naar, heb er zelf nooit iets over gehoord nl.
    Ik ben benieuwd!

groetjes, kiwi

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    je hebt gelijk hoor kiwi ik hoor soms sommige dingen, zoals van dat softijs, nou echt nooit geweten, idd soms maak je je zelf er ook gewoon gek mee. Maar ja ik heb toch liever het zekere voor het onzekere en vraag het liever twee keer dan dat ik me ongerust maak (want tja helaas maak ik me vrij snel zorgen)

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Snap je ongerustheid wel hoor Lynn, heb het natuurlijk ook als ik dit soort dingen lees. En gelukkig wordt je op deze site ook vaak gerustgesteld!

groetjes,
    Kiwi

8. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Heb laatst een heel pak crème fraiche opgegeten.. Dacht ook dat dat wel moest kunnen aangezien er geen rauwe melk inzit...

Deel Deze Pagina