Welke zwangerschapsdozen hebben jullie besteld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arianee, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arianee

Arianee Lid

22 jul 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Welke dozen hebben jullie allemaal besteld en ontvangen?

Liefs

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ik heb:

kruidvat
    etos (zwangerbox)
    prenatal
    baby dump
    baby en tiener

en bij sommige supermarkten kan je ook een pakket ophalen als je een geboorte kaartje achter laat.
    moet je even googelen

3. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik wist niet dat baby en tiener ook een doos had?

Ik heb de doos van Babydump, Etos en Prenatal. Wacht nog op de Kruidvat. ;)

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik van etos (nu binnen) en wacht nog op prenatal & kruidvat :)

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik sta wel ingeschreven bij WIJ (van de prenatal doos) maar kan nergens vinde3n of mn aanvraag goed is gegaan. heb ook het tijdschrift geloof ik pas 1x gehad dacht ik.
    weet iemand hoe ik erachter kan komen of het goed is gegaan, want als ik op aanvragen klik geeft ie aan dat ik hem niet kan aanvragen omdat ik al ingeschreven sta.

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Geen. Heel veel reclame waar je niet meer vanaf komt en bijzonder weinig dingen die wel nuttig zijn.

7. anjak

anjak Actief lid

13 mrt 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    Etos, prenatal en kruidvat.
    Wat mij opviel zijn al die alcoholvrije biertjes/drankjes.
    Mjah.. nu ben ik altijd al een sapjes en ranja drinker geweest waardoor ik dat soort dingen misschien wel extra niet boeiend vind (ze staan nog steeds in mn koelkast 😁)

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik had iets geks. Ik heb de doos bij de Etos, Babydump en Prenatal opgehaald. Nu werd er gisteren ineens een doos van de Etos per post bezorgd! Alleen zat er volgens mij niet alles in (twee alcoholvrije biertjes, een hoop papierzooi, een tube buikcreme, twee luiers en een bakje voor poedermelk. Volgens mij zat er in die doos die ik opgehaald had meer. Weten jullie nog wat er in hoorde te zitten?

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    1 tip, maak een apart emailadres aan, die je invult bij de aanvraag van zo'n box. Anders wordt je echt dood gegooid met niet boeiende reclame mailtjes. Als ik me nu verveel, open ik dat emailadres en ga ik zo eens wat lezen, maar gelukkig heb ik dit niet in mijn eigen goede mailbox!!

Ik vond de box van de prenatal wel leuk, die van de etos vond ik tegenvallen! Sowieso is het meer papier dan cadeautjes ;)

10. AzA

AzA Niet meer actief

WIe wacht op de kruidvat kan lang wachten denk ik. Die moet je zelf bij elkaar rapen in de winkel. EEn pak luiers, een bijtring en een douchegel. Er liggen daar kaartjes wat je mag pakken. Mits je wel een kruidvat pas hebt! :)

Qua dozen heb ik verder: Prenatal, baby dump en etos. Die van de baby dump is echt heel leuk vond ik! :D

11. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net die van etos opgehaald inhoud : jillz 0.0, wiekse 0,0, speentje, voedingsbakje van Hero, 2pampers en aantal folders en tijdschrift zwanger.

Heb ook de pre tal aangevraagd en de babydump, kruitvat eno zal vast nog volgen. Hoorde dat je de pre tal pas na week 30 van je zw schap kan ophalen.
    En alles wat ik niet gebruik kan ik vast weer weggeven!

12. tammie80

tammie80 Lid

18 okt 2014
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb pakketten van de Etos, Kruidvat, prenatal en babydump. Ook bij mij werd een 2e pakket van de Etos thuisbezorgd. Ik vind het pakket van babydump het mooiste. Daar zit tenminste geen reclame in.

13. SoInLove

SoInLove Lid

17 dec 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen enkele doos aangevraagd, wist ook niet van het bestaan van al die dozen. Had alleen van de Blije Doos (is die van prenatal?) en die van Etos gehoord. Ik heb tot nu toe alleen de zwangerschapsagenda aangevraagd. De rest ga ik nog eens even rustig naar kijken, heb nog alle tijd. Goede tip voor het extra email adres :D

14. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Ik heb inderdaad ook de doos van baby-dump en vond deze wel leuk.
    Ook heb ik de blije doos e.d. aangevraagd maar vraag me af of en wanneer ik er nog wat van hoor.
    Kruidvat krijg je later weer mail van toch?

15. anjak

anjak Actief lid

13 mrt 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    Nou... dat kan kloppen!
    Ik had mn zwangerbox opgehaald gelijk die week dat ik bericht kreeg en 2 maand later staat ineens de postbode aan mn deur met weer een zwangerbox. Alleen zat er in deze alleen de drankjes en een difrax speen. Maar ach..
    Extra speentje altijd wel handig!

16. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang

Inloggen op je account via wij.nl en dan kan je bij de instellingen als het goed is kijken of het goed gegaan is. Als je uitgerekende datum er staat, dus dat je zwanger bent, kun je 'm over een paar weken verwachten.

17. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Dat had ik deze week ook! Heel vreemd!

18. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou de thuisbezorgde door niet zijn aangevraagd door iemand anders voor jou, waardoor er minder inzit?

19. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    @flowersoflove: heb het gevonden. Zal binnenkort wel komen denk ik. Dank je wel.

20. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Bij mijn eerste een aantal dozen zoals etos, babydump en prenatal. Nu niks...omdat ik geen zin heb om de komende periode weer allerlei reclame te ontvangen. Ik vond er trouwens ook een hoop rommel in zitten.

Deel Deze Pagina