ik heb: kruidvat etos (zwangerbox) prenatal baby dump baby en tiener en bij sommige supermarkten kan je ook een pakket ophalen als je een geboorte kaartje achter laat. moet je even googelen
Ik wist niet dat baby en tiener ook een doos had? Ik heb de doos van Babydump, Etos en Prenatal. Wacht nog op de Kruidvat.
ik sta wel ingeschreven bij WIJ (van de prenatal doos) maar kan nergens vinde3n of mn aanvraag goed is gegaan. heb ook het tijdschrift geloof ik pas 1x gehad dacht ik. weet iemand hoe ik erachter kan komen of het goed is gegaan, want als ik op aanvragen klik geeft ie aan dat ik hem niet kan aanvragen omdat ik al ingeschreven sta.
Etos, prenatal en kruidvat. Wat mij opviel zijn al die alcoholvrije biertjes/drankjes. Mjah.. nu ben ik altijd al een sapjes en ranja drinker geweest waardoor ik dat soort dingen misschien wel extra niet boeiend vind (ze staan nog steeds in mn koelkast 😁
Ik had iets geks. Ik heb de doos bij de Etos, Babydump en Prenatal opgehaald. Nu werd er gisteren ineens een doos van de Etos per post bezorgd! Alleen zat er volgens mij niet alles in (twee alcoholvrije biertjes, een hoop papierzooi, een tube buikcreme, twee luiers en een bakje voor poedermelk. Volgens mij zat er in die doos die ik opgehaald had meer. Weten jullie nog wat er in hoorde te zitten?
1 tip, maak een apart emailadres aan, die je invult bij de aanvraag van zo'n box. Anders wordt je echt dood gegooid met niet boeiende reclame mailtjes. Als ik me nu verveel, open ik dat emailadres en ga ik zo eens wat lezen, maar gelukkig heb ik dit niet in mijn eigen goede mailbox!! Ik vond de box van de prenatal wel leuk, die van de etos vond ik tegenvallen! Sowieso is het meer papier dan cadeautjes
WIe wacht op de kruidvat kan lang wachten denk ik. Die moet je zelf bij elkaar rapen in de winkel. EEn pak luiers, een bijtring en een douchegel. Er liggen daar kaartjes wat je mag pakken. Mits je wel een kruidvat pas hebt! Qua dozen heb ik verder: Prenatal, baby dump en etos. Die van de baby dump is echt heel leuk vond ik!
Net die van etos opgehaald inhoud : jillz 0.0, wiekse 0,0, speentje, voedingsbakje van Hero, 2pampers en aantal folders en tijdschrift zwanger. Heb ook de pre tal aangevraagd en de babydump, kruitvat eno zal vast nog volgen. Hoorde dat je de pre tal pas na week 30 van je zw schap kan ophalen. En alles wat ik niet gebruik kan ik vast weer weggeven!
Ik heb pakketten van de Etos, Kruidvat, prenatal en babydump. Ook bij mij werd een 2e pakket van de Etos thuisbezorgd. Ik vind het pakket van babydump het mooiste. Daar zit tenminste geen reclame in.
Ik heb nog geen enkele doos aangevraagd, wist ook niet van het bestaan van al die dozen. Had alleen van de Blije Doos (is die van prenatal?) en die van Etos gehoord. Ik heb tot nu toe alleen de zwangerschapsagenda aangevraagd. De rest ga ik nog eens even rustig naar kijken, heb nog alle tijd. Goede tip voor het extra email adres
Ik heb inderdaad ook de doos van baby-dump en vond deze wel leuk. Ook heb ik de blije doos e.d. aangevraagd maar vraag me af of en wanneer ik er nog wat van hoor. Kruidvat krijg je later weer mail van toch?
Nou... dat kan kloppen! Ik had mn zwangerbox opgehaald gelijk die week dat ik bericht kreeg en 2 maand later staat ineens de postbode aan mn deur met weer een zwangerbox. Alleen zat er in deze alleen de drankjes en een difrax speen. Maar ach.. Extra speentje altijd wel handig!
Inloggen op je account via wij.nl en dan kan je bij de instellingen als het goed is kijken of het goed gegaan is. Als je uitgerekende datum er staat, dus dat je zwanger bent, kun je 'm over een paar weken verwachten.
Zou de thuisbezorgde door niet zijn aangevraagd door iemand anders voor jou, waardoor er minder inzit?
Bij mijn eerste een aantal dozen zoals etos, babydump en prenatal. Nu niks...omdat ik geen zin heb om de komende periode weer allerlei reclame te ontvangen. Ik vond er trouwens ook een hoop rommel in zitten.