Goededag dames, Ook ik heb me ( net zoals iemand eerder hier op het forum ) me een beetje vergist in een veiling op vakantieveilingen.nl Ik heb een hele tijd geleden twee kaartjes gekocht voor het Oer Hollandse feest op vrijdag 14 mei in de ijsselhallen in zwolle Puurhollands - Het grootste indoor meezingfeest van Nederland Zoals je miss al merkt kan ik dus niet .. en nu wil ik ze weg geven aan de gene die ze wilt hebben ... normaal kosten ze ( bij de normale verkoop 29.50 euro per stuk ) en ik heb ze totaal voor 30 euro op vakantie veilingen gekocht. Aangezien ik zeker weet dat ik er niet heen gaat wil ik ze weg geven ... Dus wie kan ik blij maken met twee GRATIS kaartjes ? De gene die deze slagzin het leukst kan afmaken die krijgt de kaartjes Ik vind dat ik deze kaartjes verdiend omdat ....... Dus meiden kom maar op Op 24 april beslis ik wie er heeft gewonnen zo heeft iederen kans om te winnen, ik heb dit ook via mijn liefdadigheids hyves verstuurd dus ik kan niet garanderen dat ik hier op het forum er iemand blij mee kan maken ... Succes meiden ..
Ik vind dat ik deze kaartjes verdien omdat.... ik dan eens een ander lastig kan vallen met mijn stemgeluid, zodat mijn vriend ook eens een avondje rust heeft
haha degene die als eerste reageerde kreeg ze toch waarom je ze verdiend.. tja... gewoon de 1e zijn dan krijg je ze !
Nee, degene die de slagzin het leukste af zou maken voor de 24ste krijgt ze! Dus ik maak nog een kans!
hmm lees t nu ja .. heeft chantal veranderd ! want eerst stond er : wie t eerst een PB stuurt krijgt ze
Nee, helaas niet! Ik wilde vandaag bellen, maar ze waren maar tot 16:00u bereikbaar! Dus dan maandag maar even bellen. Mijn vriend wil wel heel graag, maar zonder mij heeft hij geen vervoer! Ach, straks ronde de zomer periode dan bieden we wel weer op een weekje kamperen!
ik vind dat ik deze kaartjes verdien omdat ik 11 weken geleden ben bevallen en wel wat Hollandse beweging kan gebruiken
Ik had het eerst idd zo neer gezet dat de eerste die me een berichtje stuurde ze zou krijgen maar vond het later wel leuk om het met een slagzin te doen, zo heeft iedereen ( in mijn ogen kans ) Dus ik wil meer meer meer
@chantal.. Wil Sonja niet gaan Zegt Sonja: '' Ik vindt dat ik de kaartjes verdien..omdat ik ervoor zorg dat chantal er veel beter uit gaat zien'' ( je snapt hem wel) succes meid met dit topic en de rest! (y)