Rauwe kip gegeten per ongeluk

Discussie in 'Gezondheid' gestart door FashiOn, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Heb het net gevraagd. Kan niet worden getest op listeria omdat ik al diarree heb gehad, dan schijnt de bacterie er al uit te zijn..

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mmm dat heb ik nog niet gehoord, ik zal het volgende week eens extra vragen:)

3. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ik weet eigenlijk niet of het echt zo is:( voel me er nogal naar over en wil het het liefst toch laten testen..

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zet het van je af. dit getob is veeeel erger als dat stukje kip waar zeer zeer zeer waarschijnlijk niks inzit;)

ik had vandaag een stukje bruine sla in mn mond..... kan gebeuren. volgende keer beter opletten en verder met leven. anders wordt je echt gek en das helemala slecht voor beeb;)

5. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Zal het proberen, maar zit me toch niet helemaal lekker..

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik zou me ook niet te druk maken hoor! heb aan het begin vd zwangerschap een halve peperstake op niet helemaal doorbakken...wist ik veel dat dat niet mocht...en vorige week perongeluk een stukje boerenkaas waar rauwe melk in zat...meteen weer uitgespuugd maar wel een stukje binnen gehad...ach ja...kan gebeuren maar de kans ik zo klein dat je meteen besmet bent met listeria..

Deel Deze Pagina