Vraagje over concert lady gaga

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik heb kaartjes gewonnen via Qmusic . Hier wacht ik nu nog op zal nog wel even duren voordat ze bij me op de max liggen ik heb geduld.

Nu was ik een beetje op Google , en kwam een afbeelding tegen van de concert kaartjes voor gaga.

Nou staat erop het kaartje geen camera of geluidsopname mag mee nemen.

Maar ik wil heel graag foto's maken voor om in het concert fotoalbum te doen voor eigen gebruik dus.

Vind dit erg jammer want je gaat tog ook naar een concert om van je artiest te genieten en er een foto van te maken voor als je het later nog eens terug wilt kijken? Of denk ik er als enige zo over?

Nou zit ik best vaak op YouTube en kom daar tog heel wat filmpjes tegen van lady gaga met het concert waar ze nu mee Tourt en er zijn ook heel veel foto's te vinden.

Op de site van de ziggo dome staat dat erg geen prof apparatuur naar binnen mag maar geld dit dan ook voor een digitale camera van rond de 200 euro?

Wat vinden jullie of hoe denken jullie erover?
    Tog camera mee nemen ? Of thuis laten en niks hebben voor later?

Groetjes gaga

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je kaartjes.

De meeste mensen die maken gebruik van een mobiele telefoon om foto's of video's te maken. Ik heb tijdens een concert nog nooit een echte camera gezien (niet dat ik zoveel ga, haha). Ik zou het risico niet nemen in ieder geval.

Veel plezier alvast.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gewoon zon digitaal caneraatje zou ik wel gewoon meenemenm maar nietnzo'n ding met een lens en alles.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat gaaf dat je toch nog aan kaartjes bent gekomen !!

Super hoor :D

Veel plezier alvast.

Ennug heb je een telefoon met camera ?? Gewoon die mee nemen of anders een camera mee nemen die niet zo groot is en tussen je tieten verstoppen hihihi

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

geen paniek, neem een goede gsm mee met goede fotokwaliteit of een kleine camera.
    ze kijken niet meer echt na of je wat bij hebt want ze kunnen het toch niet tegenhouden in dit gsm-tijdperk
    ik had wel 100 foto's gemaakt met het concert van britney en ik was niet de enige

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

maak je maar niet druk hoor! de meeste digitale camera's laten ze bij zulke grote zalen gewoon door! en ik ben al heel wat keertjes bij een concert geweest.
    Ik heb een sony cybershot met hd filmkwaliteit, 16.2 megapixels en 10 x optische zoom. best een scherp cameraatje dus! (ben er erg blij mee ook)
    en ook ik kon gewoon doorlopen bij Michael Bublé.
    Alleen als je echt professionele apparatuur (spiegelreflex of iets soortgelijks) hebt heb je kans dat ze je camera deels of helemaal in beslag nemen.

Veel plezier bij je concert!

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Bij mij is mijn camera wel eens in beslag genomen..
    het was gewoon een simpel dingetje maar helaas pindakaas..

Ik neem het risico niet meer

8. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik ben deze maand naar 3 concerten geweest en heb gewoon mijn camera meegenomen, zelfs 2 ;), En ik was zeker niet de enigste, zolang je geen spiegelreflex meeneemt doen ze niet zo moeilijk. En anders coor de zekerheid in je bh stoppen ;) Ik ga ook naar lady gaga en neem gewoon mijn camera mee

9. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

O gaaf gezellig waar zit sta jij?
    Veel plezier alvast ik ga 17 sept en stiekem hoop ik dat ik de 18 ook ga maar moet nog ff op vakantie geld wachten.

Groetjes gaga

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    En mocht je het risico niet willen nemen, kijk dan of je nog ergens een wegwerpcamera kunt scoren. Die dingen kosten bijna niks meer en als ze hem in beslag nemen, dan ben je iig je dure digitale camera niet kwijt.;)

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hey super dat je toch kaartjes hebt weten te bemachtigen. veel plezier meid!

12. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Krijg je na het concert de camera dan niet terug.?

13. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

hoi gaga

Wat super dat je kaartjes hebt gewonnen echt cool.
    Veel plezier alvast met t concert,want gaga zingt live wauw.

groetjes

14. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Van alle mensen die kaartjes konden winnen heb jij ze binnen gesleept?! Wow lucky you :D.

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

echt belachelijk eigelijk dat je voor je 80 euri's of meer die je voor het concert betaald nog geen foto's mag maken. moet je zeker daar foto's kopen? pure geldklopperij

wist echt niet dat zoiets niet toegestaan was ( ga ook nooit naar een concert :p)

16. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    daar heb je eigenlijk wel gelijk in en vooral madonna met haar 150 eur per kaartje :$

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik heb jaaaaaren toegangscontrole en beveiliging gedaan bij concerten in hmh, arena, kuip enzo, maar als je geen camera's mee mocht nemen,kwamen ze er ook echt niet in...

Hij word dan idd in beslag genomen en kun je m aan t eind ophalen..

Dus eigen risico of je m meeneemt of niet..

Maar volgens mij is het ook erg vervelend voor madonna of lady gaga of wie dan ook als er steeds geflitst word en daarom mogen er geen cameras naar binnen

*edit* mijn man zegt dt als de artiest t zo wilt, dan moet t zo heeft ook met merchandising te maken

Wel heel gaaf dat je gaat!

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    een digitale kan je wel meenemen mijn
    mooie camera met mega lens niet

19. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik heb staanplaatsen, je kunt hem echt gewoon meenemen zolang je geen giga profesionele lens er op hebt, en geen spiegelreflex. Ik neem m altijd mee ook al staat op het kaartje van niet, nog nooit problemen mee gehad. Beveiliging van de band deed niet moeilijk, die letten alleen op videocamera's, zag zelf hoe ze beveiliging van ahoy aanspraken dat die videocamera weg moest. En beveiliging van de venue maakt van ons ook altijd een foto met mijn camera als we eerste rij staan, daar wordt ook moeilijk over gedaan. En mijn camera maakt heel goede foto's. ff een voorbeeld

DSC08403.jpg

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ben je bij nkotbsb geweest? Wat een gave foto! Hij is leuk! :D

Deel Deze Pagina