Ik ben nu 32 weken zwanger. (vorige x bevallen met 33 weken) Ik heb nu last van mijn schaambot. Een soort druk van onderen. Af en toe krampen als een soort van menstuatie pijn. De VK zei vorige week dat de baby al aan het indalen was en dat dat op zich best kon. Hoefde nog niets te betekenen. Ik maak me alleen zo'n zorgen. Ben bang dat het indalingspijn is.
kan indalingspijn zijn, maar waarom ben je daar bang voor? mijn kleine was met 33 weken al ingedaald maar kwam pas na 40 weken en 2 dagen
Omdat ik de 33 weken nader en de vorige keer dus prematuur bevallen ben. Hoop die kleine nog wat langer bij me te dragen.
Ik herken je klachten helemaal, heb er sinds een week last van en omdat het mijn eerste zwangerschap is maakte ik me ook bezorgd. Heb even met mijn vk gebeld en die vertelde dat het vrij normaal is rond deze tijd van de zwangerschap, maar dat het niets wil zeggen over wanneer de baby geboren wordt. Dat stelde mij wel gerust, maar kan me voorstellen dat je door je eerdere ervaring nu toch wel een beetje zenuwachtig wordt. Misschien ook maar even met je eigen vk/ gyn bellen? Ik vroeg me trouwens af of deze klachten ook weer gaan afnemen. Heb behoorlijk last bij het staan/ lopen en dat is wel jammer want heb nu net vakantie en daarna verlof... Had gehoopt nog wat beter uit de voeten te kunnen....