oefenweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sassie1980, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben nu 33 weken zwanger en heb de laatste weken wel eens harde buiken of krampen gehad, maar nu voelt het toch echt anders aan. Als ik op internet beschrijvingen van voorweeen en oefenweeen ga lezen, dan denk ik zelf dat het oefenweeen zijn?

    Ik heb nu sinds een uurtje of 2 last van een drukkend gevoel in mijn buik. Als ik aan mijn buik voel dan is mijn baarmoeder nog wel redelijk soepel, maar voor mijn gevoel staat mijn buik wel gespannen. De 'pijn' zit vooral aan de bovenzijde en de zijkanten, soms ook aan de onderzijde. Het is een soort van kramp alleen houdt het wel een tijdje aan. Het zakt ook weer weg, maar een paar minuten later komt het dan weer terug. Owja, ons kindje is gewoon wel actief en voel ik gewoon af en toe bewegen, ook tijdens de kramp/pijn/samentrekking.

    Mijn baarmoeder loopt op groei vooruit, deze is eigenlijk al hoogzwanger (38 a 40 weken) terwijl ons kindje wel netjes op schema zit. Ik zit nu al een paar weken thuis, omdat er een kans is dat ik voortijdig ga bevallen. Vandaar dat ik op alle tekenen bedacht ben...

    Groetjes Saskia
     
  2. MamaLou

    MamaLou Fanatiek lid

    Ik heb hier geen ervaring mee maar als ik jou was zou ik gewoon even bellen voor de zekerheid.
    Misschien dat je v.k. of gyn je gerust kan stellen hiermee juist omdat je kans hebt op een vroegtijdige bevalling.
     

Deel Deze Pagina