Hoi hoi, Ik ben op zoek naar kaartjes die je iemand kan geven waar een lieve tekst op staat, soms ook met gedichtje. Het is net een soort pasje wat je ook in je portomenee kan bewaren. Vroeger verkochten ze die bij ons bij primera en bruna, nu niet meer Weet iemand of je ze misschien online kan bestellen? Vind ze erg leuk namelijk en wilde er een paar geven aan iemand maar ik kan ze nergens meer vinden..
weet je nog wel van welke fabrikant het was, anders even kijken of die een site heeft waar het op staat...
nee helaas weet ik de fabrikant niet meer.. iemand anders misschien nog tips of een internetsite die ze verkoopt? of weet iemand nog leuke lieve hebbedingetjes die via een webshop worden verkocht?
Heette dat niet iets met AngelCards? Ik weet dat ze vroeger in m'n oude woonplaats deze zelfs bij de Marskramer/Intertoys verkochten... Ik ga even googlen voor je...
Als ik goed begrijp wat je bedoeld dan heb ik ze bij de V&D gezien. Was alleen niet echt een kaartje van karton maar meer van plastic inderdaad echt een pasje.
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Toevallig ben ik gister nog in expo geweest, heb er niet opgelet maar heb ze ook niet gezien en ben wel de hele winkel door geweest.. Zou ook niet weten waar je ze dan nog kopen kunt..
Hoi hoi, Ik bedoel idd zoiets als de funcards, alleen had je ze toen ook zonder didl en me2you.. met lieve bemoedigende gedichtjes erop.