Sponsors zoeken; hoe aanpakken???

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik wil graag in september mee doen met de amsterdamcityswim (Amsterdam City Swim).
    Maar hiervoor heb ik sponsors nodig, de bedoeling is namelijk om 400 euro binnen te halen ( of meer natuurlijk) voor de vreselijke ziekte als.
    De bedoeling is dat iedere starter minimaal dat bedrag binnen haalt.
    Maar ik weet niet hoe ik dit ga aanpakken, hebben jullie tips? Ik kan wel een bedrijf vragen om me te sponsoren en dan reclame te maken op m'n wetsuit , en wat affiches ophangen, maar wordt best lastig om aan die 400 te komen vrees ik....ik heb ook niet echt tyd om bijv zelf workshops in het eea te geven en daar dan aan te verdienen....

Dus als iemand tips heeft hoe ik dit moet aanpakken, ook met bedrijven hoor ik het heeeeeeeeel graag!

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Niemand ervaring hiermee???

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

Tja toch gewoon bedrijven benaderen persoonlijk. niet schrijven mailen of bellen. gewoon persoonlijk naar toe gaan.

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Vriende, familie en kennissen vragen of zij kunnen sponsoren. Of bedrijven weten die willen sponsoren. Werkgever en collega's en die van je partner vragen.

5. singa

singa Niet meer actief

Bij ons kun je in de supermarkt het statiegeld doneren aan een goed doel. Misschien is dat bij jullie ook zo en kun je het goede doel worden?
    Mijn broertje is nu met sponsors bezig voor duchenne en hij mag ook collecteren. Daar heeft hij op 1 avond al rond de 600 euro mee op gehaald.

6. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Kan je het niet aan je eigen werkgever vragen of aan een werkgever van je man of familie/vrienden.

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Ben onlangs op pad geweest voor sponsors om goodybags te vullen voor een sportevenement.

Met veel positieve energie op pad gegaan en goed gekeken naar welke bedrijven ik ging benaderen.
    Franchise, was hier belangrijk.

Ik ben gewoon bij die zaken naar binnen gestapt, uitleg gegeven over het evenement en de connectie met hun zaak.
    Uiteraard ook de voordelen voor hun als bedrijf benoemd, en ik moet zeggen ik heb overal gekregen waar ik van te voren op hoopte.

Ging om 100 goodybags.

Succes!

8. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    400 euro is best te doen toch? Bedrijven benaderen, familie, vrienden.
    Spullen maken en verkopen (bonbons, cakejes) dingen organiseren (wijnproeverij, high tea)

Dit zijn dingen die voor de alpe h'huzes worden georganiseerd. (Zijn moeten beduidend meer geld ophalen)

Deel Deze Pagina