Jeuk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Dag dames,

Sinds gister heb ik jeuk en wat uitslag aan de binnenkant van mijn linker pols...en sinds vandaag ook binnenkant rechter pols. Ik wacht t nog even af...misschien dat het morgen of overmorgen weg is...maar ik hou het wel in de gaten..
    Zou dit met de zwangerschap te maken kunnen hebben?

2. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Ik had het toevallig vorige week ook! Jeukte als een malle en zijn rode bultjes een soort van...
    Echter nu heb ik er geen last meer van...
    Heel apart...

3. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook!! Maar bij mij zijn het m'n hele onderarmen en boven op m'n armen en vingers :( in word er ook helemaal gek van. Van de huisarts mag ik niet de zalf gebruiken die ik voor de zwangerschap tegen allergie gebruikte. Dus smeer het wat in met vette zalf. Hoop dat het snel vanzelf weggaat.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Bij uitslag zou ik geen cholestase vermoeden, maar heb jij ook uitslag tosti? Anders echt je bloed laten checken!

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Bij jeuk altijd even bloed laten checken !! De kans is heel groot dat het niets is, je huid verandert je krijgt last van hormonen en daar
    Moet je huid ook mee dealen dus jeuk is normaal tijdens zwangerschap

Maar er is ook gevaarlijke jeuk, jeuk die meestal na de 28 komt, hierdoor krijg je jeuk aan handen en voeten en ook de rest van het lijf kan vrolijk mee doen. Hierdoor komen echter teveel galzouten vrij en je kindje kan komen te overlijden door de teveel aan galzouten, dus in geval van tosti met 32 weken zou ik echt even bloed gecheckt willen hebben

6. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb allemaal hele kleine rode bobbeltjes. Het valt niet heel erg op maar wel als ik heb gejeukt.

7. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb allemaal hele kleine rode bobbeltjes. Het valt niet heel erg op maar wel als ik heb gejeukt.
    Dinsdag controle bij VK dus zal het dan wel even vragen.

Deel Deze Pagina