Sinds een week ben ik een beetje verkouden, maar erg veel last heb ik daar niet van. Wel merkte ik dat sinds een paar dagen af en toe last had van opvliegers of zoiets. Gister ben ik na het winkelen bij mijn zus gaan eten toen ik vanuit het niets knalrood begon te worden! Op een gegeven moment was ik bijna paars, tintelde mijn hele gezicht, had ik een hartslag van 120 en was mijn temp al over de 38 graden heen. Ik heb toen uit ongerustheid de verloskundige gebeld, maar die zei dat ik maar een paracetamol in moest nemen tegen de koorts en dat het niks met mijn zwangerschap te maken had, maar met die verkoudheid. Volgens haar kon het mijn bloeddruk ook niet zijn omdat deze 2 weken geleden nog goed was. Ik ben toen een uurtje gaan liggen waarop het allemaal weer zakte. Gister rond 24:00 begon ik weer opnieuw rood aan te lopen en steeg mijn hartslag en temp, ook tintelde mijn gezicht weer. Vanmorgen wel redelijk opgestaan, maar nog met een tintelend gezicht en handen en een rode blos op mijn gezicht. Sorry voor dit lange verhaal hoor, maar is er iemand die dit herkent? Het lijkt mij namelijk sterk dat dit door een verkoudheid wordt veroorzaakt! Zou het toch mijn bloeddruk kunnen zijn en zo ja? moet ik me dan zorgen maken nu? Alvast bedankt!
Ik heb het ook, wel in mindere mate, ben niet verkouden, maar kan het soms plotseling héél warm krijgen door de hormonen, alleen is dit enkele minuten en dan is het weer weg. Mijn bloeddruk is overigens heel laag. Het kan natuurlijk met je kou te maken hebben, misschien ben je wat grieperig, pas maar goed op jezelf! groetjes
Ik heb ook wel dat ik heel snel rood aan ken lopen..eerder nooit zo snel gehad En opvliegers,dat ik het ineens bloedheet heb Maar mijn bloeddruk is iedere x bij de verloskundige gewoon goed. Liefs,Diamaria xxx
Hee! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook van die opvliegers. ik lachte toen nog de verloskundige uit, die zei "ja, dat zijn opvliegers" maar door die bom hormonen, kun je ze dus inderdaad krijgen! Meid, ff doorbijten nog, maar die opvliegers kunnen geen kwaad, zijn alleen erg vervelend.
Ik heb het wel warmer dan normaal en ben soms inderdaad ook roder in mijn gezicht, maar wat jij beschrijft klinkt toch wel heftig hoor. Ik zou het wel in de gaten houden!