Hiep hiep hoera! Onze dochter is geboren! \/ Raven Anna Maria Johanna Clarijs is geboren op donderdag 31 mei 2007 om 22:45 uur. 1850 gram en 44 cm lang. \/ Geboren met spoedkeizersnede wegens loslatende placenta en gescheurde baarmoeder. Was allemaal even schrikken maar moeder en kind maken het uitstekend. Raven is inmiddels uit de couveuse en als ze zo door gaat mag ze van het weekend van de bewaking omdat ze dan 35 weken oud is.
Dat was schrikken zeg! Gelukkig maken jullie het goed. Raven spreek je uit als Reeven? Mooie, aparte naam. Hopen dat ze idd van de bewaking af kan van het weekend. Ze doet t dus goed! oja hihi bijna vergeten. Gefeliciteerd met jullie dochtertje!
proficiat...wat een geweldige mooie dochter... ik las dat ze het prima doet ...fijn hoor...maar hoe voel jij jezelf nu...al van de eerste schrik bekomen... geniet ze samen he!
jeetje zeg dat zal idd wel schrikken zijn geweest fijn dat het nu weer beter gaat met jullie meid nog gefeliciteerd met de geboorte geniet van elkaar
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, dat zal schrikken geweest zijn. Dat ze maar een grote sterke gezonde meid mag worden!
heb net een kijkje genomen op jullie site en jullie hebben een scaht van een kindje, geniet er maar van
Dank je wel allemaal. Met mij gaat het inmiddels ook goed. Wel nog wat last van de keizersnede. Kan nogsteeds niet op mijn zij slapen en een flink stuk boven mijn litteken is gevoelloos. Maar dat schijnt binnen een jaar weg te trekken. Moet ook nogsteeds wennen dat ik moeder ben terwijl er nog geen kleine thuis is, maar aan de andere kant heb ik nu nog even de tijd om alles af te maken. De babylamer was namelijk nog niet helemaal klaar. Wel vind ik het elke keer hardstikke rot dat ik haar in het ziekenhuis moet achterlaten maar volgens de zuster mag ze als ze zo door gaat over 1,5 week naar huis! Tis een pittige tante, net als haar ma.