Ik had m ook gelezen, op https://arifnews.com/news/chaouen-in-de-ban-van-kind-rayan-in-diepe-waterput/ (naar beneden scrollen voor de nieuwste updates)
Ah ja oke, dank je! (Ik ging stiekem alweer zoeken naar een stream ter bevestiging maar kon even niks vinden zo snel)
Ik las net dat ze stappen nemen tegen al het fake nieuws wat circuleert welke (psychische) schade toebrengen aan het gezin.
Nog 1.5 meter te gaan, het probleem is dat de grond te onstabiel is. Er is nu een speciaal team gestuurd, welke verstand heeft van verschillende bodems.
Oh dat zou super zijn!!! Maar denk dat het misschien iets te optimistisch is? Kan dat zo snel gaan nu?
Update 21:12: Hespress zegt dat de scheur in het gesteente bijna verholpen is en dat de gravers daarna zullen beginnen met graven. ”Een bron dicht bij de reddingsteams onthulde dat redders de komende minuten handmatig zullen gaan graven”, schrijft Hespress.
Wat ik niet snap. De grond is daar zo onstabiel waarom staan daar tientallen mensen? Beetje te gluren wat er gebeurd... Elke keer hele groepen die gaan lopen, dat zorgt toch ook voor in onnodige trillingen of denk ik nu te simpel
Ja precies dit! (Hoewel je op moet passen hier, want er zijn mensen die vinden dat je hier niet over mag praten want dan ben je net zo erg als die mensen daar ) Ik las dat ze gisteren iedereen weggestuurd hebben, maar daar is vandaag toch echt niks meer van te merken?
Wat ik echt denk laat ik nog achterwege. Vond het netjes verwoord. Hoezo net zo erg? Ik sta daar toch niet. De enige die daar horen te zijn , zijn de ouders en hulpverleners. De rest heeft daar helemaal niets te zoeken
Hier zie je dat deze 3 mannen met gevaar voor eigen leven, met de hand bezig zijn met graven. Respect hoor!
Een kijkje bij de gravers. Ik snap nu meer hoe het zit, geen idee wat er in dat gat verder was, maar dit dus..
Zijn dit de ouders? Ik dacht dus van wel. Rond half 6 vanavond zijn zij naar de tunnel gebracht. En ze staan daar nu dus echt vooraan bij de gravers. Maar zij lijkt volgens mij helemaal niet op de moeder? Bekijk bijlage 715416
waarom maar 3 mensen? Er is zeker plek voor dubbel zoveel? Zeg ik vanuit emotie hoor.. ik heb geen idee maar het ziet er zo amateuristisch uit (eentje heeft niet eens een helm op?) Is dit wel een echte foto?
Ik weet dat de man met een blauwe trui een vrijwillige burger is, van de andere 2 weet ik niet. Misschien ook gewoon vrijwilligers aan hun kleding te zien? Het is een levensgevaarlijke klus, dus het zou mij niks verbazen dat het medewerkers van de reddingsoperatie dit risico liever niet willen nemen?