Ik snap ook niet dat dat gebied niet afgezet is. Het stond echt vol met mensen zag ik vanmiddag op zo'n livestream..
Geen idee. Er komen allemaal vonken uit dat ding! Volgens mij is het de bedoeling. On site laswerkzaamheden? Maar waarom dan in zo'n ding?
Misschien was dit het beste wat voorhanden was om de tunnel te ondersteunen. Als aanvulling op de buizen die er al waren.
Ik heb nu al sinds deze voormiddag live beelden opstaan en kan alleen maar denken ARME kind en ouders. Ik vind het allemaal al traag gaan maar voor hen moet het zo verschrikkelijk zijn.
https://twitter.com/ArifnewsCom/status/1489708025434755073?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1489708025434755073%7Ctwgr%5Ehb_0_8%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Farifnews.com%2Fnews%2Fchaouen-in-de-ban-van-kind-rayan-in-diepe-waterput%2F
Update 22:30: Niks opvallends te vermelden. Reddingswerkers gaan door met graven naar Rayan. Niemand weet hoe lang het nog gaat duren.
Nog steeds niet gelukt dus arm jochie, hopelijk hoeft ie niet nog een koude nacht in die put te zitten
Ik weet niet of het daar warmer is ondergronds. Maar hier moet je rekenen op zo'n 12 graden. Dag of nacht maakt dan geen verschil. Zover ik gelezen heb heeft hij niet gegeten om zijn interne kachel op te stoken. En de foto's durf ik niet te bekijken.
Dat zal hem wel zijn. Er is een foto en er zijn wat beelden. Daarop is misschien te zien of zijn kleding hem een beetje warm zou kunnen houden.
Diep in de grond is het niet heel koud, hoe dieper je gaat des te warmer het is. Gisteren heeft hij trouwens wel wat gegeten en gedronken wat te zien was op verschillende camerabeelden. Ik zelf heb deze beelden niet gezien!. Vandaag heeft hij niets gegeten of gedronken, wat daar de reden van is, is onbekend. De autoriteiten laten niet veel informatie los over zijn toestand vandaag.
Ik vind de info van het lekker warme bad en de vreselijke bekkenpijn in een topic waar het gaat over een kind met heel wat breuken eenzaam en alleen in een put ook niet echt gepast.
Ik ga echt huilen als dit jongetje het niet red. Ik weet niet waarom het mij zo raakt, maar ben er echt kapot door, slaap al 2 dagen nauwelijks. Ik heb zelf een zoontje van 4 jaar, misschien dat het daardoor komt?.