Excuses allemaal, het lijkt erop alsof de informatie die ik eerder gedeeld heb helaas onjuist is. Ik heb enkel gedeeld wat ik hoorde op Aljazeera. Kennelijk hebben zij ook verkeerde informatie doorgekregen? Vooralsnog zie ik geen teken van Rayan op de live beelden. We moeten helaas nog even afwachten.
Update 17:40: De Marokkaanse minister van Buitenlandse Zaken Nasser Bourita zei enkele minuten geleden in een persverklaring dat de bevoegde autoriteiten de ontwikkelingen betreft de toestand van Rayan nog zullen aankondigen. De berichten tot nu toe zijn dus slechts geruchten die slecht verzonnen zijn
Update 17:40: De Marokkaanse minister van Buitenlandse Zaken Nasser Bourita zei enkele minuten geleden in een persverklaring dat de bevoegde autoriteiten de ontwikkelingen betreft de toestand van Rayan nog zullen aankondigen. De berichten tot nu toe zijn dus slechts geruchten die slecht verzonnen zijn.
Gaat nog 2 uur duren. Ze moeten nog 80 cm maar 20 cm duurt 1 uur. Ouders zijn in de tunnel met dokters. Rayan leeft maar is bewusteloos. Livestream op YouTube; is rayan free typen
Hallo alle mama's Ik ben jaren een stille lezer geweest toen account verwijderd en recent weer account aangemaakt. Alsnog lees ik altijd alleen maar mee ipv te schrijven. Ik wil jullie een update geven. Ze hebben zojuist gesproken met een graver. Ze moeten nog ongeveer 60 cm. Ze moeten het zeer voorzichtig handmatig doen omdat er anders allemaal zand boven op Rayan zal blijven en hij kan stikken. Ze hopen hem over 2 uurtje te bereiken. We blijven gebeden doen voor hem
Wat ik niet snap, er bestaan zoveel soorten robots die op afstand bij wijze van de meest smalle schachten in piramides kunnen verkennen. En hier kunnen ze niet eens iets doen om dat jochie er op de een of andere manier uit te krijgen. Je zou denken dat ze hem toch wel op de een of andere manier aan een harnasje vast kunnen krijgen. Ik snap dat hij vast heel veel breuken heeft, maar dit is toch alleen maar een ellendig lange lijdensweg Arm arm arm jongetje.
Ja anno 2022 zou je meer verwachten. Wat als geld geen rol zou spelen, en de beste apparatuur beschikbaar zou zijn. Het is wel opmerkelijk, zoals wat er al vanaf het begin duidelijk was: de 'goede' graafmachines stonden in de grote steden. En zijn dus ook niet van stel op sprong naar de rampplek gebracht. Dat geeft te denken. De gouverneur die de mijnwerkers geen toestemming geeft om te mogen graven. Vast met allerlei redenen, maar voor Rayan en ouders geldt maar één reden: dat kind koste wat kost zo snel mogelijk leven uit de put halen. Maar goed, daar is hij nu niet mee geholpen. Ben benieuwd of dit nog geëvalueerd wordt door de wereld. En wij zijn natuurlijk geen expert en hebben totaal geen idee van wat er zich daar afspeelt. Maar het lijkt mij allemaal net even te traag vorderen.
Nee idd nog niet. De graver heeft kwartiertje geleden zoiets gesproken met verslaggever. Wij volgen het al dagen live Hij zei duidelijk wat ik in het bericht als schreef. Hij had wel goede hoop dus daar gaan we ook vanuit . Het is wel alleen supermoeilijk omdat wij meer vanuit gevoel praten. Die mensen hebben het 10x zwaarder die hebben de zwaarste taak wat de uitslag ook zal zijn. We hopen dat zijn ouders hem veilig en wel in de armen kunnen sluiten.
Wie verzint zulke dingen ? nog 2 meter nog 3 cm, Ze zijn bij hem etc En nieuwssites die dat nieuws maar klakkeloos overnemen
Eens. Dat gevoel heb ik ook. What the ..... duurt het zo lang! Maar ze zullen echt wel weten wat ze doen, daar moeten we op vertrouwen. En waar de hele wereld met apparatuur kwam aanzetten bij Julen en die Thaise jongens in die grot, is dat hier vlgs mij helemaal niet zo. Ze moeten het doen met wat ze hebben
Update 18:27: Abdelhadi Tamaranti van het crisis team net tegen de pers: Reddingswerkers zijn in de horizontale tunnel. Ze moeten nog 80 centimeter uitgraven. Deze tachtig centimeter moet zeer zorgvuldig uitgegraven worden.
Ik geloof geen enkele update meer. Ik kijk de stream en ben pas opgelucht (of verdrietig) als hij eruit is.
Mensen gaan over lijken. In de livechats worden de gekste en kwetsende dingen geschreven waar je nekharen van overeind gaan staan. Zoals RIP terwijl hij nog leeft en ze hebben hem etc. Mensen probeerde zijn ouders te interviewen voor meer likes Crowdfunding starten voor zogenaamd Rayan en zijn ouders. Er bestaan helaas zulke mensen