Wat hebben we intens meegeleefd hier, dag en nacht! Wat een fijne afloop en fijn te zien dat zijn ogen open zijn! En wat ontzettend knap van alle redders dat ze het hebben klaargespeeld met de middelen die ze hadden. Chapeau!
Wauw, bizar! Heb nog wel moeite het te geloven na al die tegenstrijdige berichten. Nu dan maar door naar de volgende hoop: dat hij zo goed mogelijk kan herstellen
Is dat hem wel? Als ik naar zijn andere foto's kijk zie ik totaal geen gelijkenis. Dit kindje lijkt blonder.
De foto is ook wel heel duidelijk, misschien te duidelijk voor hoe het er aan toe ging net? Hij werd zo snel de ambulance in gezet. Met 100en mannen om zich heen... krijg je dan wel zo'n foto?
Waaauwww wat een moment ! Bizar! Wat fijn dat hij eindelijk bij z’n ouders kan zijn! Hopen dat zijn toestand stabiel is!
Ik denk dat het hem niet is. Als hij dit was, zou men dus de conclusie moeten trekken dat hij nog leeft. Maar ze kunnen die conclusie niet trekken. Niemand weet of hij nog leeft blijkbaar. Dus is dit hem niet. (Want dit jongetje heeft de ogen open) Edit: en hij had toch ook geen grijs shirt aan?
Denk ook niet dat dit een foto van net is. Je zou denken dat hij behoorlijk onder de drek zit vanuit zo’n vies hol. Maar wat een opluchting zeg!
Stel dat dit foto inderdaad niet echt is..dan vraag ik me toch echt af wat voor een zieke geest je wel niet moet hebben om zoiets op Twitter te gooien..
Is hem idd niet. Dit bedoel ik . Ze hebben besloten niemand te laten filmen voor respect en privacy voor de ouders.
https://www.nu.nl/buitenland/6182333/marokkaanse-kleuter-rayan-in-onduidelijke-toestand-uit-diepe-put-gehaald.html Toestand nog onduidelijk dus. Ik denk dat ik toch meer vertrouw op de msm dan al die vage berichten. Ik ga nog even door met duimen.