Zieke geesten hebben we wel meer gezien afgelopen dagen helaas. Alles voor de likes! Fijn dat we elkaar op de hoogte hielden hier dames. Ik kan met een gerust hart slapen. Jij ook @vrouwvan Op naar morgen en op naar mooi nieuws!
Dat klopt niet, tijdens zijn vervoer naar de ambulance stond iedereen met zijn telefoontje 'live' op YouTube en Twitter.
Volgens mij is dat een neppe foto. Wel enorm blij dat hij eruit is, toch nog niet helemaal gerustgesteld aangezien we geen update hebben gekregen van zijn toestand. Op fb wordt al rondgeslingerd dat hij zou zijn overleden en de Marokkaanse inlichtingen zwijgen vooralsnog.
Op een foto van eerder in de put leek hij ook wel gewond/bloeduitstorting te hebben bij zn linker oogje, dat lijkt op de foto na de redding ook. Dus hopelijk is hij het wel
Nou echt he. Was er vannacht ook mee bezig. Nu heel hard duimen dat hij het overleefd heeft en in ieder geval stabiel is.
Er zijn behoorlijk vieze mensen actief op sociale media. Vanmorgen las ik op fb een bericht van een opgewekte iemand, die zei "Goedemorgen iedereen behalve degene die in put zijn wakker geworden" Notabene een landgenoot van Rayan. Ik krijg overigens berichten binnen dat hij zou zijn overleden.
Dat wil toch weinig zeggen? Die mensen hebben wel meer geroepen afgelopen dagen hebben we gezien. We moeten officieel nieuws afwachten voordat we de mensen geloven die daar streamen.
Dat weet je niet .... ik hoop dat ze er nog op tijd bij waren. Wel een fijn idee dat hij uit die put is gehaald nu.