Ach, ik vind het zo zo vreselijk. Kan je je toch gewoon niet voorstellen. Hoe moet dat arme jongetje zich voelen en hoe moeten zijn ouders zich voelen…. Ik volg het nieuws misschien wat obsessief maar ik hoop zó op een zo positief mogelijke afloop
Kunnen ze in het pikke donker dan wel met licht naar binnen, bijv vannacht? Of gaan ze dan wachten tot de volgende ochtend.. Lijkt me dat t nu ook wel donker word of is daar? (Geen idee qua tijdsverschil) Ik mag geen streams meer mee kijken, mn vriend heeft me dat verboden om de een of andere vage reden, niemand had er last van hier in huis nahja hij dus blijkbaar Dus ik volg hier graag verder voor updates
zo, het was met nog niet helemaal opgevallen maar dit is wel een hele diepe kuil die ze hebben gegraven. Zouden ze die weer dichtgooien naderhand?
Ja hoor, daar hebben ze bouwlampen voor. De gemiddelde grot is ook vrij donker. Volgensmij geen tijdsverschil.
Ik keek net even op Twitter, maar bij de foto's verbaas ik me gewoon over het ramptoerisme daar, er is al instortingsgevaar en dan gaan ze met zo'n kluit mensen er bij staan schiet mij maar lek ... Ik snap er niets van
Ik ga er vanuit dat het ondergronds niet uitmaakt of het dag of nacht is, maar of er bovengronds goed verlicht kan worden en hoe belangrijk dat is, durf ik niet te zeggen. Laten we hopen dat ze door kunnen werken, want het lijkt me van cruciaal belang dat er nu geen minuut verloren gaat.
Het klinkt inderdaad niet rooskleurig, het zijn niet mijn woorden, maar die van een arts. Ik geef trouwens alleen maar updates aan de hand van wat wij live horen op de televisie. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de informatie klopt.
Ik vroeg me het ook al af, wat ze hiermee zouden doen. Edit: het is ook nog eens super steil volgens mij. Dat zie je niet goed in de streams.
Wow ja dat is idd een beste kuil! Neem aan dat ze die wel weer dicht gooien als het klaar is. Ah okee, ja zo een lampje die je op je hoofd kan zetten bedoel je onderandere denk ik dan toch? Staande bouwlamp op t terrein lijkt me nu erg lastig plaatsen met ql die heuvels aarde enzo Ik denk niet dat ze bouwlampen kunnen plaatsen buiten de ingang die ze gemaakt hebben vanwege alle heuvels, maar ik kan t mis hebben, lijkt me ook niet dat ze nu zouden stoppen, dat zou zonde zijn
Haha trouwens wel bijzonder dat je geen streams meer mag kijken Je ziet ook niet heel veel meer vind ik. Het is te donker. Wat is de wereld toch een andere plek als het donker is! Zij hebben wel goede verlichting gelukkig. Ze zijn weer aan het graven met een graafmachine, waarom weet ik niet precies. Kan door de donkerte ook niet precies ontdekken waar ze nu graven.
Waar volgen jullie het live-nieuws? Ik word hier echt oprecht slecht van... Verschrikkelijk. Zo klein en dan zo ver weg maar toch heel dichtbij. Ouders die niks kunnen doen dan toekijken en bidden en hopen... Echt verschrikkelijk!
Update 19:30: Een scheur in het gesteente heeft het graven met handen gestopt. Reddingswerkers proberen dit probleem op te lossen. klinkt nog niet heel hoopvol!
Ik hoop zo dat er een wonder gebeurd en hij er toch levend uitkomt. Maar als je hoort dat er ook geen contact meer met het vestje geweest is vrees ik ervoor. Arm ventje die daar alleen in angst dan is gestorven. Duimen draaien hier dat ze er snel bij kunnen en de ouders duidelijkheid kunnen geven over de toestand van het ventje.
Wat gaat hier nou de lucht in joh? Wordt richting tunnel gebracht. Het lijkt een soort auto. Bekijk bijlage 715410
Update 20:10: Deze schets geeft een idee van hoe men naar Rayan wil graven. Het is een schets en is niet bevestigd door de autoriteiten. Het komt wel overeen met wat Hakim Al Handari zei, een supervisor die verantwoordelijk is voor de waterafvoernetwerken.
Dat heb ik echt al onwijs vaak gelezen vandaag. Hopelijk kunnen ze er nu echt gauw bij zijn, de tijd tikt door…. Edit: lees ook dat ze het weer hebben moeten afbreken