Kochten jullie het badje nieuw of 2de hands. Ik twijfel namelijk enorm. Je gebruikt het kort maar toch is het wel hygiënisch.
Hier van familie overgenomen, vond het ook zonde van het geld. Denk niet dat ik het van een vreemde over zou nemen.
Gewoon tweedehands. Even een sopje met dettol. Zou niet weten waarom het onhygiënisch is. Ik zou als ik nu een badje moest kopen wel voor een ander badje gaan. Voor als het klein is de tummytub, daarna mee onder douche en een stokke flexi bath met een zitje.
Ik zou ook voor tweedehands gaan, je kunt al vrij snel over bij jezelf onder de douche of in een laagje in t grote bad. En wat kan er nou onhygiënisch aan zijn, er heeft badwater ingezeten en is daarna vast schoongemaakt/nagedroogd? Dus zelf nog even met een doekje erover. Je gebruikt op vakantie toch ook wel eens een douche of bad waarin anderen hebben gezeten? En ja ook daar heb ik soms mijn twijfels over, maar dan zijn honderden je al voor geweest, nu maar 1 babietje. Je ziet bij overname echt wel of t badje netjes is behandeld en in welke staat hij is.
Ik had ook nog een verschoonkussen nodig enzo en kocht daarom een set maar als er in je buurt 2dehands is kan je daar gewoon voor gaan maar soms vragen ze alsnog veel geld voor een bad met standaard. https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-wit-badset-incl-witte-badstandaard-b?sqr=bad&
Tweedehands voor een tientje inclusief standaard en tummytub gekocht (dat laatste vond ik echt een onding, badje wel vaak gebruikt met zo.n schaal Er in waar baby in kan liggen zodat je hem niet steeds vast hoeft te houden). Snap niet dat mensen soms zoveel geld voor bepaalde (nieuwe) dingen uitgeven..
Ik heb een nieuwe gekocht. Wat kost een badje, 15 euro ofzo? Daar gaan we echt niet op beknibbelen. Maar als je het gratis van iemand kan overnemen en het is een net badje dan wellicht zou ik hem wel tweedehands nemen.
We wilde graag voor de bebe jou badje gaan maar compleet moet je toch wel iets van 80 euro neerleggen. Ikea badje ook gezien online maar geen bijbehorende standaard dat is wel jammer.
Bij de Hema. Zonder standaard. Maar je kan ook de standaard tweedehands nemen en een nieuw badje, toch?
Nooit een badje gehad. Alleen een tummytub. Ook geen standaard. Ik zette de tummytub gewoon op een stoel. Na een paar weken gingen ze alle 6 mee onder de douche of in bad met ons.
Ik zette altijd de wipstoel klaar in de douche. Als de kleine klaar was deed ik die in een wikkeldoek in de wipstoel en kon ik zelf douchen.
Wij hebben het van iemand gekregen. Is dus tweedehands, maar we weten waar het is geweest haha. Goed schoon gemaakt en voor dochter gebruikt. Voor onze zoon gaan we hem ook weer gebruiken.
Ik vond onder de douche enzo maar kut. Mijn eerste heeft echt wel tot anderhalf bijna in dr babybad gezeten Nu in grote bad en zusje ging mee vanaf een maand of 6 in badring.
Nooit een badje gebruikt bij de derde. Eerste tijd tummytub in het bad of op een stoel. Zodra ze hun hoofd omhoog konden houden gingen ze in een klein laagje water in het grote bad op hun buik. Of mee douchen, daar krijg je snel zat handigheid in.