Ik ben het spuug, spuugzat

Discussion in 'De lounge' started by Emma73, Oct 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma73

Emma73 Actief lid

Nov 19, 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb helemaal gehad, echt compleet. Mijn schoonmoeder heeft vandaag het compleet verpest.
    Al jaren probeert ze een wig te krijgen tussen mij en mijn man. Mijn man vroeg mij even een adres in hotmail op te zoeken. Ik kijk en zie gelijk een mail staan van mijn schoonmoeder.
    Ze heeft al vaker gezegd dat ik raar ben en dat ik maar vreemd ben. Nu had ze gemaild dat ik niets tegen haar zei toen ze hier waren en dat ze maar niet snapte dat hij op mij gevallen was.
    Dit soort woorden gebruikt ze al 6 jaar. Ze is vreemd he? Waarom ben je op haar gevallen. Is ze wel normaal? Haar zus is veel aardiger?( mijn zus kan haar niet uitstaan) Je zal maar zo'n dochter hebben? Gelukkig lijkt je zoon op jou en niet op haar. Ze wi heel graag dat min man bij mij weg gaat en onze zoon meeneemt. Kan zij wel helpen opvoeden.
    En dan nog zich afvragen waarom ze niet mag oppassen.

Mijn man negeert haar mails, en soms zegt hij er wat van.
    Ik heb het geheel gehad.

zo even mij gal gespuwd, moest het even kwijt

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Jeetje.

Ik had denk gereageerd met

'Dit is de reden waarom jij niet mag oppassen.

Groetjes Emma73 '

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Jeetje! Hoe reageert je man daarop?
    Ik zou, als ik je man was, haar even op haar plaats zou zetten. Hoe durft ze dat te zeggen over de moeder van haar kleinzoon!

4. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Heerlijke vrouw lijkt me! Echt een voorbeeld van een lieve zorgzame oma en moeder. Fijn ook voor jou dat je zo'n goed voorbeeld hebt voor de toekomst....

En je man? Is die al op het punt dat hij afscheid wil nemen van zijn lieftallige moeder?

5. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,835
    368
    83
    Female
    Contact compleet verbreken. Klote, zulke mensen begrijp ik niet.

6. Emma73

Emma73 Actief lid

Nov 19, 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij negeert haar mails op dit moment. Reageert hij niet dan belt ze of appt ze. Dan zegt hij dat ze nu moet ophouden en ze gaat door. Ze is redelijk dominant over haar zonen.
    Ook al zeg je er wat van, ze heeft een plaat voor haar hoofd. Ze hoort niet wat er gezegd word

7. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Helemaal mee eens

8. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Wat is dat toch dat (schoon) ouders maar denken dat ze zulke dingen mogen zeggen achter iemands rug om?

9. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home

als iemand zo onrespectvol praat over zijn vrouw is het misschien tijd dat je man ( tijdelijk) geen contact meer heeft met haar
    wat een heks

10. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    Dus je man heeft jou niet op de hoogte gebracht van deze mail? Dat zou ik persoonlijk ook heel vervelend vinden. Dat je het bij toeval ziet..
    Over je sm, ik zou aan mijn man vragen of hij het hele contact zou willen verbreken. Zo niet dan zou hij voortaan alleen die kant op mogen gaan en zou ze mij en de kids nooit meer zien of spreken. Daar zou ik heel gauw klaar mee zijn!

11. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Zo, die hoefde echt niet meer binnen te komen bij me!

Man en kind mogen natuurlijk best een op bezoek gaan, maar ik zou er NIKS meer mee te maken willen hebben. Wat een respect zegt voor de keuzes van haar zoon :(

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Eeeeeeh ik vind dat jou man zijn moeder wel eens flink de oren mag wassen.
    Als mijn schoonmoeder zoiets over mij zegt ( en dat heeft ze wel eens gedaan ) dan FLIPT mijn man. Want dat kan gewoon écht niet!

13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Dit!!
    En al het voorgaande ook eigenlijk haha.

Vreselijk mens!

14. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Of je zegt haar eens wat jij ( en je zus) van haar vinden. Kan zalig opluchten en wie weet slaat ze om. Ervaring mee...

15. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Precies dit.
    Wat een raar mens zeg.
    Ik geloof niet dat mijn man dit over zijn kant liet gaan. Je man mag wel eens flink optreden tegen zijn moeder.

16. Emma73

Emma73 Actief lid

Nov 19, 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het 6 jaar aangehoord, maar kan er nu niet meer tegen.
    Altijd maar gedacht het is zijn moeder, maar nu kan ik er niet meer tegen.

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Sluit me aan bij al m'n voorgangers!!!!

18. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Was het vroeger met de post toch handiger , kon je gewoon retour afzender op de enveloppe schrijven en kwam de boodschap goed over.

Ik zou gewoon mijn man melden dat ik het even helemaal gehad had met haar en dat je er voorlopig even niet meer naar toe gaat totdat je afgekoeld bent. Zolang je sm er niet stevig op haar gedrag wordt aangesproken zal ze het blijven doen pas als ze door heeft dat haar zoon niet terug komt (of hij nu een relatie met jou heeft of niet) zal ze misschien wat veranderen.

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Dit. Sterker nog ik ben jaren geleden ook voor van alles en nog wat uitgemaakt door schoonmoeder zonder dat mijn man erbij was. Bij thuiskomst natuurlijk meteen alles verteld aan man en die heeft z'n ma gebeld en haar compleet de wind van voren gegeven en ze was ook niet meer welkom in ons huis. Later hebben we het bijgelegd en nu is alles juist supergoed tussen ons.

Maar eerlijk, je man mag dan ook z'n navelstreng weleens doorknippen. Dat pik je toch zeker niet?? Wat een respectloos mens die schoonmoeder van je. Ik zou echt je grens aangeven en duidelijk maken dat je haar niet meer hoeft te zien. Ik zou mijn man niet verbieden haar te zien, dat mag hij zelf beslissen. Maar ze zou mijn huis niet meer inkomen.

20. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Dit idd! Ze is zijn moeder, dus tijd dat hij eens voor je op komt.

Als mijn moeder zo over mijn man zo spreken, hallelujah! Dan kreeg ze eens goed de waarheid te horen van mij.

Share This Page