Hallo, Ik had al een keer een vraag geplaatst over m'n mensturatie en evt. zwangerschap. Even kort; november was ik 2 weken overtijd, 4 negatieve testen. Ben toen met een nieuwe strip begonnen. December 2 daagjes oud bruin bloed (normaal menstruatie van 7 dagen en eerste 3 dagen heel hevig), week later weer negatieve test.Nu januari ben ik weer een week overtijd. Net maar weer een test gedaan. Eentje waar je 3 a 5 druppels in moet doen. De urine was nog niet eens op de helft van het leesvenster, maar de testlijn was al zichtbaar. Na 2 min stonden er dus duidelijk 2 streepjes. Maar nu komt het lastige, hoelang ben ik nu dan zwanger? Ik had sinds november al last van misselijkheid etc en heb een behoorlijke dikke buik al. Echter sinds een paar dagen heb ik pas pijn aan m'n borsten. Kan het zijn dat ik dan toch sinds november zwanger ben of misschien pas sinds afgelopen maand? Voor woensdag had ik al een afspraak staan bij de dokter voor dit alles. Maar had dus geen positieve test meer verwacht. Zij zal me waarschijnlijk doorsturen voor een echo, dus dan weten we het zeker, maar vroeg me toch af of jullie al een idee hadden.
hoi, als je eerdere testen niet positief waren ben je nog niet zo heel lang zwanger. Hoe lang precies kan ik ook niet zeggen aan de hand van deze gegevens, daarvoor moet je toch met de echo kijken. Succes! Mirjam