re

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mv 3 wonders, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Wat jij omschrijft klink mij heel erg bekend in de oren, ik heb het bij de vorige zwangerschap gehad als ik teveel dingen deed op een dag, of zware dingen, en hoe verder ik in de zwangerschap kwam des te meer las ik kreeg, het is een hele vervelende pijn, en ik begon ook steeds meer met mijn been te slepen of dat ik geen gevoel meer had en door heen zakte, en ik kreeg het afgewisseld aan twee kanten.
    Hiermee ben ik naar de dokter geweest en zei zij mij dat ik zwangerschaps Issias had, en kreeg hier therapie voor en dit heb ik een jaar gehad, ook na mijn zwangerschap maar dat hielp niet echt, na de zwangerschap werd het minder maar soms ging ik er nog door heen en verging ik van de pijn.

Toen ben ik overgestapt naar een cranio secraal en manuele therapie wat mij heel goed heeft geholpen.
    Maar nu ben ik bijna 3 maanden weer zwanger en begin het weer te merken.

Dus het kan heel goed dat jij het zelfde heb als mij, blijf er niet te lang mee rond lopen hoor want het kan alleen maar erger worden, gelijk naar je dokter en hij kan je vertellen wat je verder moet of kan doen.

Heel veel succes

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij heb je op nieuw onderwerp gedrukt ipv nieuw antwoord. Misschien kun je een moddie vragen het te verplaatsen :)

3. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    ja oeps hormonen :) :)
    heb het nu dubbel geplaats zal eens kijken of iemand hem kan verwijderen voor mij.

Deel Deze Pagina