nutrilon goedennacht

Discussion in 'Flesvoeding' started by nancy1981, Dec 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

Mar 22, 2007
    1,823
    0
    0
    helmond
    ik hoor de laatste tijd veel over de nutrilon goedennacht voeding wie heeft hier ervaring mee en hoelang slapen de kindjes hiervan gemiddeld ?
    en is deze voeding alleen voor de laatste fles voor de nacht of voor de gehele dag ?
    en hoeveel uur mag er eigenlijk tussen devoeding zitten,
    als het kindje de hele nacht doorslaapt ?

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    bij ons op het CB zeggen ze dat een kindje niet langer dan 10 uur achter elkaar door mag slapen. Dit ivm het eventueel kunnen krijgen van een te lage suikerspiegel. Of dat waar is geen idee, maar hier komt het weleens voor dat de kleine 10 uur achter elkaar doorslaapt. Ze lijkt er niet veel last van te hebben. Ik heb ook al begrepen dat andere CB's het weer anders hanteren.

Over nutrilon goedenacht weet ik eigenlijk niet zoveel. Volgens mij is dat pas vanaf 4 maanden ofzo en zo oud is Jasmijn nog niet.

Succes!

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik geef nooit goedenacht (vind het vreselijk duur) maar wel eens een pyjamapapje. Is vergelijkbaar. Handig als je onderweg bent, kan zo koud gegeven worden. Ik merk wat doorslapen geen verschil met een gewone fles.

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik heb het ook gebruikt maar Belle ging er niet meer of minder van slapen

5. sim

sim Niet meer actief

ik gebruik het elke avond, de poedervariant ervan, het is goedkoper dan de kant en klaar pakjes en hij slaapt er niet meer om, maar vind het wel erg lekker. de gewone frisoopvolgmelk drinkt hij vaak niet op, en dit wel.

6. lucie

lucie Actief lid

Mar 13, 2007
    335
    0
    0
    Mijn dochter vindt het lekkerder en drinkt er meer van dan van gewone flesvoeding. Aan doorslapen merk ik geen verschil, in tegendeel zelfs... vannacht was ze zelfs eerder wakker.

7. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

Mar 22, 2007
    1,823
    0
    0
    helmond
    oke bedankt allemaal voor jullie antwoorden.
    Sem word komende zaterdag 8 weken en hij slaapt nu vanaf 6 weken s,nachts door.
    Dus ik heb eigenlijk deze voeding niet echt nodig als ik dit zo allemaal lees,want zoals de meeste hier zeggen maakt het voor het door slapen eigenlijk geen verschil.
    Nou dames in ieder geval bedankt en allemaal hele fijne feestdagen gewenst

groetjes Nancy mama van Sem

Share This Page