hahaha .. bereid je maar voor .. je zult echt een dik schild moeten gaan ontwikkelen want de reacties worden alleen maar erger: Wat krijg ik zoal na een dagje shoppen te horen (van WILDVREEMDEN) : - zeg maar nee, dan krijg je er twee (waar het op slaat ..?) Ik zeg standaard terug 'goh, wat origineel .. ik heb deze pas 3 keer gehoord vandaag' - Waren ze in de uitverkoop ? - Je zal het wel druk hebben (toen ze nog in de duobak van de urban jungle lagen ) -' Ligt daar een tweeling in, mag ik kijkeeeeh? ' ik zei dan altijd terug dat er maar eentje in lag die het lekker vond om dwars te liggen - 'pff, jij liever dan ik' .. alsof ik een keus had? - 'zijn ze één- of twee-eiig?' ik: 'twee eiig antwoord: ' nou echt niet, deze zijn ECHT WEL eeneiig' Mensen denken dat het publiekelijk bezit is, een tweeling. Hoe vaak ik wel niet mensen heb gehad (wildvreemdem) die ze even aan willen raken.. Ik zei al standaard 'dat doen we even niet he ? ':x pff Geniet maar van je zwangerschap en laat de opmerkingen maar lekker aan je voorbijgaan .. ze zullen alleen maar erger worden
Gefeliciteerd!! Harstikke leuk toch! Mijn oudste dochter is 2,5 en mijn jongste net 1 geworden en ik ben nu zwanger van een tweeling. Ik zal dus in september precies 4 kinderen op 3 jaar krijgen! Het zal zeker druk zijn, dat hoeft niemand mij te vertellen, ik vraag mij altijd af wat mensen nou willen bereiken met zulke stomme opmerkingen... Alleen de familie weet dat we een tweeling krijgen en voor de rest zeg ik het nog niet tegen andere mensen, heb ik nog helemaal geen behoefte aan... heb al genoeg opmerkingen gekregen over mijn dochters dat ze maar 16 maanden schelen.
Dat is een very nice opmerking die ga ik even onthouden Haha verder erg leuk dat een topic die ik heb geopend s een keer lang voorleeft en dat ik niet de enige ben die zich gruwelijk irriteert aan die opmerkingen Weet je wat mensen ook zeggen "wat vindt Jade ervan?" mzzz Jade is 16 maanden haha!
Leliana haha ik hou mn hart vast!Maar die opmerkingen...haha Aude wow ook van harte gefeliciteerd hoor!! X