Sorry meiden ik heb alweer een zeurtopic , maar ik ben t zo zat mijn borsten doen zooooooo' n pijn mijn eigen bh' s pas ik niet meer, ik heb 2 nieuwe speciale bh' s gekocht en die zijn nu al te klein. En het doet zo' n pijn als ik een bh om heb dat ik thuis gewoon znder bh rondloop , maar dan ben ik weer bang datik strax hangtieten krijg?! Help wat moet ik doen
heb je meegroei bh's? of je hangtieten krijgt dat kan ook als je altijd een bh draag het ligd vooral of je er aanleg voor hebt. het zal denk ik nog even zeer doen en dan stopt het. na de bevalling begind het dan weer
Ja ik heb 2 meegroei bh' s gekocht maar die zijn nu zelfs te klein terwijl ik die zelfs een maat groter had gekocht
Na week 14 ofzo heb ik amper nog pijn gehad aan me borsten, het was daarvoor ook best erg. Het hoord er allemaal wel bij, straks heb je weer andere dingetjes als je verder bent.
ik had daar ook erg last van, heb toen al voedingsbh's gekocht deze zitten bij mij lekker en geven geen pijn meer
Ik heb zo'n twee weken pijnlijke borsten gehad. Had ook al grotere bh's gekocht, die zaten toen een stuk beter. Maar nu doen ze niet meer zeer en zijn ze ook niet meer zo gezwollen, pas mijn oude bh's ook gewoon weer aan.
Het is een kwestie van afwachten ben ik bang. Ik heb inmiddels ook ENORME uiers , en ze blijven groeien. Maar de pijn is weg!
doe mij wat van dat! ... hier borsten die maar een ieniemienie beetje zijn gegroeid. Dan heb ik liever wat (pijnlijke) tekenen dat ze zich aan het voorbereiden zijn op borstvoeding (waar ik nu bij mezelf heel ernstig aan twijfel )
hier hetzelfde hoor...was weer gestopt met groeien, maar sinds een week gaan ze weer als kool.... ben zelf naar een goede bh winkel geweest en daar hebben ze me 4(!) maten grotere bh aan geraden... dacht eerst...yeah wright... maar ik wilde ze niet meer uit! scheeld heel veel met de pijn bij mij... sterkte!
Die van mij zijn niet gegroeid (gelukkig had al E/F) maar doen wel pijn. Ik draag al sinds de bevalling van mijn zoon voedingsbh's. Al voed ik m nu al 2 maanden niet meer
ik ben er super blij mee dat het groeit. daar heb ik wel pijn en jeuk voor over!! zou willen dat het altijd zo bleef.
Bij mij zijn ze ook enorm gegroeid, meer dan mn buik lijkt het!!! Voor mijn part mag er een stop op komen, ik hoop niet dat het nog erger gaat worden (maar schijnbaar na de bevalling worden ze nog groter...). Hopelijk straks weer naar mn oude vertrouwde maatje, het past totaal niet bij me! (heb overigens geen pijn gehad gelukkig)
Wacht maar tot na de bevalling...als je stuwing krijgt weet je helemaal niet wat je meemaakt...aaaahhhhhh
Vandaag ook maar eens naar de winkel geweest. Mijn borsten zijn idd vrij gevoelig, maar ik kan mij vinden in wat boxertje zegt: Bleven ze maar zo....Heb normaal slechts een A-cup. Kreeg de schok van m'n leven toen de verkoopster me een C-cup aan gaf....maar wonder boven wonder zit die fantastisch! Ik heb er wel zere borsten voor over op deze manier! Kan me overigens voorstellen dat wanneer je van jezelf al gezegend bent met een behoorlijke maat, je hier niet op zit te wachten hoor!!!
Ik pas nog een van m'n eigen bh-s die anders te ruim was en heb een meegroeibh gekocht. Eerst een van de hema maar dat was niks die heb ik teruggebracht. Nu heb ik een van prenatal, die zit tenminste stevig. Heel fijn. M'n borsten blijven maar groeien echt niet normaal en ze zijn ook ontzettend zwaar. Soms zijn ze heel pijnlijk, echt scherpe steken, maar gelukkig niet de hele tijd.