Reactie darmen.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kiekske, Feb 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wij hebben vannacht de ergste nacht in 7 mnd achter de rug. Volgens mij had ons kereltje erge buikpijn: huilen, scheten. Doodmoe natuurlijk, zo zielig...

Hij heeft dit nog nooit gehad, dus ik ben hier ook niet bekend mee. Daarom vroeg ik mij af hoe snel de darmen van een kleintje reageren op eten. Was het van de avocado van gister? Of de paprika van eergister? Beide geef ik voorlopig maar niet meer...

2. meelezer

meelezer Niet meer actief

Paprika eet mijn dochter vanaf 1 jaar pas. De beste manier om er achter te komen is om bijzondere/nieuwe groente een paar dagen te geven en kijken waar hij op reageert.

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Avocado heeft hij eerder gehad en toen was er niks aan de hand. Tot nu toe gaat alles goed en daarom is de paprika eigenlijk het enige wat ik kan bedenken. Ik vraag me alleen af of dat wel mogelijk is omdat hij dat eergisteren in de avond heeft gegeten.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Kan volgens mij best lang duren hoor, wij hadden laatst broccoli en twee dagen later was dat bij mn jongste pas te zien in de ontlasting.

Zulke nachten heb ik ik ook veel gehad.. erg he!? Heel veel sterkte, hopen dat het niet weer gebeurd!

5. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

May 19, 2012
    809
    7
    18
    Het kan ook buikgriep zijn? Dat schijnt te heersen, heeft hij diarree?

6. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Was het paprika met vel er nog aan? Er zijn ook heel veel volwassen mensen die daar heftig op reageren. Het vel is moeilijk verteerbaar.

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hij heeft vanmorgen wel gepoept, gewoon vast, dus buikgriep zal het niet zijn. Hij is nu ook weer vrolijk, lijkt er geen last meer van te hebben.

De paprika was geschild en gestoomd. Ik vermoed toch dat het dit was. Voorlopig dus niet meer!

Share This Page