avent 360 graden beker in elkaar zetten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Danabelle, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik weet niet meer hoe de Philips avent 360 graden beker in elkaar moet. Het probleem zit hem in het onderste hardplastic rondje en het siliconenrondje, ik krijg ze er niet goed op volgens mij.
    Beker is nieuw, niet kapot, wel een tijdje niet gebruikt. De gebruiksaanwijzing ben ik kwijt en kan ik op Internet niet vinden.
    Wie helpt?

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb ook zo´n soort beker maar dan van een ander merk.
    Wat gaat er precies mis dan?

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hij lekt, ik denk dat ik óf het onderste plastic rondje óf het siliconending verkeerd om doe? Of misschien allebei. Mijn man gaat er nu naar kijken.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het plastic rondje kan er bij mij maar op 1 manier op gezet worden. Toen ik de beker net in gebruik had was het lastig om de ring goed aansluitend te plaatsen. Nu is hij wat soepeler en gaat het makkelijker. Als de ring mooi aansluit moet hij in theorie niet lekken maar in de praktijk deed hij dat wel. Dan schudde ik de beker boven de gootsteen tot hij niet meer lekte en dan was het wel goed.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Dat siliconen ding doe je op dat harde rondje, zodat je 'avent' goed kan lezen (niet in spiegelbeeld), dan duw je die twee onderin de ring met de handgreepjes en dan dat harde ding met het steeltje erin. Gaat hier altijd goed, geen lekken.

Deel Deze Pagina