Hej over die kat heb ik in t nieuws gelezen geloof ik! En bovendien. Met wetenschap kan je elk dingetje wel kapot beredeneren. Wat denk je dat voorspellende gaves dan precies zijn? Dan heb je volgens mij gewoon een aantal "antennes" voor bepaalde dingen die anderen niet hebben. Net als bepaalde honden en katten die in dit topic genoemt worden, dus hebben
Volgens mij hield onze hond zich ontzettend gedeisd? Veel heb ik er niet van meegekregen, maar ik weet wel dat ik veel op en neer heb gelopen enzo en dat ik hem niet heb opgemerkt, dus zal hij wel gedacht hebben, laat ik maar niet in de weg gaan staan, dan heeft ze ook geen last van mij of zo..
Mijn vliezen zijn gisteravond rond half 7 gebroken. De hond reageert totaal niet anders op me. Ik heb nog geen weeen. Maar mijn kat is weg. Ik heb er twee, ze zijn altijd samen, en nooit lang van huis. Nu is er 1 gewoon in de tuin, en de andere is er niet . Ben me rot aan het zoeken.
De hond reageerde niet ander op mij tijdens de zwangerschap. Heb haar 2 weken voor de bevalling naar mijn ouders gebracht, omdat ik amper nog kon bewegen en ik het wat zielig vond om met een energieke hond 4 x per dag 3 minuten een blokje om te lopen. Toen ze terugkwam toen ik bevallen was, vond ze de baby ook niet zo interessant en dat is zo gebleven, af en toe wat snuffelen of een speeltje op de benen van mijn dochtertje leggen. Helaas is ze toen ons dochtertje 7 maanden was, vrij onverwacht overleden.
onze hond ( am stafford ) is sinds een paar weken heel veel waakser dan voorheen ! Als mijn man nu na een nachtdienst of midden in de nacht thuis komt dan staat diesel al voor de deur te blaffen en grommen dan moet mijn man eerst late horen dat hij het is dan is het goed , voorheen deed diesel zijn ogen nog niets een los als mijn man binnen kwam hahahah luiwammes !
Ze zegt toch ook dat het dier een verandering bij de mens merkt. Denk je niet dat er iets verandert bij een mens op het moment dat ze op sterven liggen? Je moest mijn katten eens zien, die wisten al dat ik zwanger was, voor ik het goed en wel zelf wist. Dat is geen voorspellende gave, ik was gewoon anders en rook anders. Poes vond me opeens heel leuk, kat dacht: smerig mens met beeb Nu vindt ie me wel weer lief hoor, maar wij mensen hebben nog niet half het besef van hoe gevoelig ze reageren op de kleinste veranderingen in hun omgeving. Dusseh, ik hoop dat ze tegen de tijd dat ik ga bevallen, heel duidelijk zijn in hun gedrag. Dat scheelt weer