Ik vind de reacties die wij krijgen op sommige biedingen gewoon domweg ordinair. Als je het bod te laag vindt..dan reageer je toch gewoon niet? We proberen toch allemaal een koopje te scoren? Er is niemand die toegeeft graag een hogere prijs te geven. Het is Markplaats....geen webshop. Mijn man had geboden op een auto, 500 euro onder de vraagprijs..als openingsbod om mee te beginnen. Keurig net mailtje er achteraan..(auto van 12000) en krijgt alleen als mailtje terug "L*L" Of ook wel naar ons hoofd geslingerd gekregen: Als we in sprookjes geloven, gaan we wel naar het sprookjesbos in de Efteling" doe normaal denk ik dan.... Wie ben jij dan wel zeg.. Als mensen een vaste prijs willen hebben of bieden vanaf..zet dat dan in de advertentie. En zo achterlijk laag bieden we nooit. Of wat ook wel gebeurd is dat ik een keurig mailtje stuur..zoiets als dit: Goedemiddag, Ik heb eventueel interesse in uw ...... Heeft een prijs hiervoor in gedachte en zo ja wat is uw bedrag? Ik hoor het graag even.. Met vriendelijke groet, Lindanails.. En wat krijg ik terug? 1 simpel woordje: bieden Hoe moeilijk is het om een vriendelijk berichtje terug te sturen. Een epistel hoef niet..maar dit? Nee, ik ben er een beetje klaar mee met het hele marktplaats
Ja sorry maar een bod van 500 euro zou ik ook narrig van worden als ik 12000 euro zou aangeven. Zelf word ik soms ook wel eens beu van mensen die altijd zo belachelijk laag bieden, gewoon respectloos. Moet iemand nog tijd besteden aan dat soort dingen, oke een grove reactie is niet nodig maar na een tijdje van dat soort biedingen, pffff.
500 euro onder de vraagprijs, schrijft ze, dus geen 12000, maar 11500 geboden.. Vind ik een mooie bieding, ik had waarschijnlijk nog iets lager als eerste bod gedaan
Mijn telefoonnummer zet ik er trouwens al heel lang niet meer bij. Mensen die om de meest onmogelijke tijdstippen belden met brutale voorstellen en eisen (jij moet die computer aan mij verkopen voor zoveel Euro). Nee hoor, laat maar zitten.