Hey dames, De afgelopen weken dacht ik dat mijn buik enorm aan het groeien was. Maar eigenlijk is deze nu nagenoeg plat. Heb wel last van mijn darmen en dan zwelt mijn buik ook op, maar de volgende ochtend zo plat als een dubbeltje. Begin nu wel heel erg te twijfelen of die kleine wel voldoende groeit. Ik had het idee dat ik bij mijn eerste al veel sneller een ronding zag bij mijn onderbuik. En ik had zelfs bij die zwangerschap een inie minni buikje. Pas toen ik 7 maanden zwanger was zagen mensen het. Maar ik zag al heel snel een verandering aan mijn onderbuik en dat zie ik ( denk ik ) nu dus niet.
Hoi smoeltje , Geen zwangerschap is dezelfde als de vorige. Misschien blijft je buik nu langer een tijdje platter en maakt hij over een paar weken een groeispurt ? Als je buik nog heel klein is met 9 weken hoef je je geen zorgen te maken over de groei van je kindje die is nu ongv. 3 cm en je BM zit voor het grootste gedeelte nog verborgen tussen je bekken. Misschien kun je een klein randje voelen als je plat op je rug ligt. Ze zegen wel vaker dat alles met een 2e zwangerschap sneller gaat en sneller groeit maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Dont worry , lekker genieten !
Oja s,avonds is je buik altijd dikker als s,ochtends. Dat komt omdat s,avond alles een beetje is opzet. Dat heb ik ook nog steeds.
hi Ik ben nu ook al 9wk zwanger van onze eerste. Maar ik zie op somige foto,s van buiken dat ze al aardig wat hebben. Maar ik zie niks en over het lekken van je borsten heb ik ook niet gaat het wel goed?
In het begin is het dikke van je buik de darmen. Ik heb altijd al last van mijn darmen gehad en had daardoor dus ook heel snel een dikkere buik. Ik kon met 8 weken ongeveer mijn broeken al niet meer aan. Pas bij week 12 geloof ik komt de baarmoeder boven het schaambot. Dan ga je pas langzaam aan dikker worden door de baby. Met 11 weken is je kindje pas 4 cm. Ik denk dat het normaal is dat je nu nog geen buikje heb. Maar natuurlijk is dat bij iedereen anders. Groetjes!
lekkende borsten komt pas in het 2e trimester dan worden de melk kanaaltje in je borsten aangelegd. Je kunt dus nog geen lekkende brosten hebben.
Ik ben nu 12 weken en eigenlijk pas sinds dit weekend heb ik het gevoel dat er iets begint te ontstaan, maar nog steeds 's ochtends is het wat minder. En inderdaad bij iedereen en zelfs bij zwangerschappen van dezelfde vrouw, is het elke keer anders. Ik zou zeggen, wees blij des te langer kun je je eigen kleding nog aan. (Ik nog wel).
Bij mij zagen ze het al heel snel (album) maar het is bij iedereen anders en het kan er ook nog aan liggen of je al eerder een kindje hebt gehad of dat dit de eerste is.. ook dat is per persoon verschillend en dus moeilijk te zeggen :S
Bij mij zagen alleen goede vrienden en directe familie vanaf een week of vijftien, zestien, een héél klein hobbeltje (zie album). Sinds ik de baby duidelijk en dagelijks voel (met ruim 18 weken) gaat mijn buik voor mijn idee flink groeien. Toch zien vreemden 'nog niks'!
Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en met 5 weken kon ik mijn eigen broeken al niet meer aan en mijn buik is al duidelijk zichtbaar, sommige mensen vragen zelfs of ik zeker weet dat het er maar 1 is! Groetjes Veer
Net nog liep ik buiten om mijn jongste van de peuterspeelzaal op te halen en toen zei een vrouwtje tegen mij heeee zwanger buikje ? Dat was de eerste die het zag ..buiten mijn familie om, die zagen het al veeeel eerder al met 7 wk.. maar dat zij het nu zag kan ook komen omdat het weer er nu naar is om met open jas te lopen
Oh, wel heel grappig: ik wilde pas ergens een afspraak maken en die mevrouw stelde elf uur voor.. dus ik keek mijn vriendin zo aan: kunnen wij om elf uur? Zegt vriendin: nou, ik weet niet hoe laat jij uitgekotst bent..? Ik kon het zelf niet zien want ik keek vriendin aan, maar de mevrouw van de afspraak keek volgens haar verbaasd richting mijn buik. Ze zag nog niets natuurlijk (had mijn jas ook nog aan).