Reactie Omgeving

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama 2 Beeeeeee, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja idd het is niet leuk om te horen, terwijl we het helemaal niet slecht hebben hoor met 110 euro per week om te eten vind ik niet het minste er zijn mensen met veeeel minder te besteden dan wij.. en ik heb nog eens naast het loon van mijn man mijn eigen inkomen en dus snap ik haar ook niet goed..
    Ik denk dat het jaloezie is, wat een ander heeft moet zij ook en hoe ziek dit ook gaat klinken ze is NATUURLIJK ook zwanger nu :(
    Vind dit echt verschrikkelijk om dit zo te doen, en ik ben dan ook helemaal niet blij met die zwangerschap van haar, mijn moeder woont er doordeweeks omdat zij en haar man moeten werken, want anders red ze het niet en haar man doet er ook nog es nacht werk bij..
    Dus ik zou haar eigenlijk willen zeggen kijk eerst naar jezelf want je hebt het slechter dan ik en ze heeft er al 4 :S
    Maar goed ik ga alleen om met de mensen die het me wel gunnen en de rest kunnen erin zakken :)

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Jeetje wat een verhalen. Ik wilde de enige negatieve reactie die ik kreeg neerzetten maar het lijkt wel alsof die in het niets valt... Wat kunnen sommige mensen raar reageren: Is ie wel van je man? Red je het financieel wel? Vraag me af waar mensen het lef vandaan halen.
    Ik heb een vriendinnetje die niet blij voor me kan zijn omdat ze zelf al jaren probeert zwanger te raken en om haar heen ben ik de derde in de groep die nu zwanger is voordat zij aan de beurt zal zijn. Dit vond ze erg moeilijk, dat wist ik ook wel dus ik had het ingecalculeerd, maar ik had toch verwacht dat ze wel blij voor me zou zijn terwijl je aan haar stem kon horen dat ze het niet was. Ik zat er wel mee, maar heb toen maar snel nog iemand anders gebeld en die was gelukkig heel blij voor ons...

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    We hebben het nog niet met heel veel mensen gedeeld.

Mijn moeder waar ik de meest negatieve reactie van had verwacht reageerde uitermate nuchter en blijkt uiteindelijk het wel leuk te vinden allemaal. Krijg elke keer weer een tipje of een adviesje... nooit verwacht! :) maar er wel heel blij mee...

Schoonouders reageerde zoals verwacht, helemaal enthousiast. Schoonzusje begon zelfs te huilen van blijdschap...

Werk; weet het nog niet... wacht ik ook een geruime tijd nog mee

Vrienden; weten het nog niet... zal in de komende weken wel gebeuren met intieme vrienden als eerst! Ik verwacht maar van 1tje dat ze het niet leuk zal gaan vinden, maar dat zal de eerste reactie zijn... of ze reageert meteen of ze mag gaan oppassen etc... ach ja we zien wel!

Deel Deze Pagina