Oh? Dan ben ik die vip allang voorbij. Komt er ook nog iets na expert member? Waar doe ik het anders allemaal nog voor, zoveel berichten plaatsen?
ik vind dit wel een beetje een gevalletje van ' je kan je ook overal over opwinden ...' daarbij: mensen die netjes zijn opgevoed die weten dat je altijd beleefd antwoord moet geven op een vraag oftewel: ' ik weet het niet ' ipv wegklikken.
Ja idd die zijn we al voorbij. Erna komt helemaal niets meer idd ! Behalve gewoon nog meer berichten, haha. Geen idee waar we het voor doen, eigenlijk nergens meer voor toch, heeft toch geen 'nut' ?
Proest, ik denk dat TS nu ontploft! Zeker met deze zo niet toegevoegde waarde hebbende reactie van mij! Is wel een mooie zin geworden, haha! Maar ik ben het met de meiden eens; het is nooit goed! Het is toch fijn als mensen even laten weten dat ze je bericht gelezen hebben? En wie weet hebben ze het er dan met iemand over, of ze lezen iets op internet over je vraag en dan herinneren ze zich jouw topic en kunnen ze je vraag alsnog beantwoorden! Dus nee, heb er geen moeite mee!
Wat ik trouwens eigenlijk veel 'erger' vind, is een topic waar een hoop mensen hun best doen voor een (goed) antwoord en je de ts nooit meer terug ziet verschijnen...
Heb ik een tijdje terug nog gehad inderdaad. Iemand stelde een vraag die makkelijk op google te vinden was. Dus ik had een uitgebreid antwoord voor haar neergezet en speciaal alles voor haar uitgezocht op google. Hoor ik niks meer terug. En ik was ook de enige beantwoorder. Dan denk ik ook, waar doe ik het voor? Heeft de TS het uberhaubt wel gelezen? Even een dankjewel is toch een kleine moeite?
17 actieve gebruikers op dit moment trouwens.. t is maar net wat mensen interessant vinden he? en weeer 2 posten dichterbij expert-member
Lol, Ik ben het er mee eens, dat het nooit goed is. Wil je vriendelijk reageren, had je dat nét niet moeten zeggen.. Zeg je niks, had je het net wél moeten zeggen. Moet eerlijk bekennen, dat ik soms niet eens echt durf te reageren (zit nu ook te bibberen ) Misschien maar een nieuw regelement.. Wanneer je wel mag reageren, en wat je wel mag zeggen, wat je niet mag zeggen.. En dan wel topics met EIGEN meningen enz graag.. Word leuk Ook dit is totaal nutteloos gok ik.. maar dan kan je ook een topic starten, hoe nuttig is een forum uberhaubt? Je kan zo`n beetje alles googlen..
Zoals dat topic over een jurk hier in de lounge.. ts zie ik al ook een paar dagen niet meer verschijnen en mensen blijven maar zoeken.
Ik denk trouwens niet dat mensen dus maar een regeltje tekst neer zetten om VIP member te worden hoor! Dat is het nadeel van een forum..
Ik weet het ook niet wat het beste is zenne... Reageer omdat ik nu benieuwd ben hoeveel berichten ik al heb gepost en of ik dus bijna een nieuw soort member ben!
Oké, net ff gekeken naar het lijstje van Hanneke (dankjewel!) en gezien dat ik dus nog wel een lààààànge weg te gaan heb! Maar nu weer een stapje dichter met dit berichtje van zéér hoge toegevoegde waarde!