Hoi , Het is weer een tijdje geleden dat ik hier langs ben geweest. Heb namelijk in mei een vmk gehad helaas Nu zit ik op 4 dagen voor NOD en heb vorige week last gehad van allemaal vage steekjes, ben aan het eind van de middag heel moe. En heb soms een beetje weeïg gevoel in m'n maag. Hoop natuurlijk dat het raak is, maar wil mezelf ook niet gek maken. Alleen kon ik het niet laten om nu al een zwangerschapstest te doen. Ik heb er een gedaan van het kruidvat waarbij een pluisje tevoorschijn moet komen. En nu zie ik dus een heel licht verticaal streepje , alleen twijfel ik of het echt zo is of dat ik mezelf voor de gek zit te houden. Ik krijg 'm alleen bijna niet op de foto. Dus voor de tuurders onder ons, zouden jullie met me mee willen kijken ?
Ik lijk wel licht een brede streep te zien. Heb alleen met deze ook licht positief getest en niet zwanger, dus zou toch voor kruidvat 2v5 gaan.
Ja ik leek ook wat te zien.. maar hoe langer ik er naar kijk des te minder ik zie. Zou gewoon even een ander testje proberen. Spannend
Ik twijfel heel erg of ik wel of niet iets zie. Maar deze testen geven heel vaak valse streepjes, zie ze zo vaak voorbij komen dat ik ze nooit gekocht heb. Ik zou de kruidvat 2v5 in huis halen en daarmee doortesten. Hopelijk over enkele dagen een mooie streep!
Ik zie niks helaas. Maar als ik jou was zou ik voor de kruidvat 2v5 gaan. Hoor over deze niet veel positief.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niks zie! De 2v5 zijn toch in dit geval beter, geven ook naar mijn idee minder valse streepjes! Spannend zeg!!