reactie op gewone babymelk?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Eden28, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    mijn dochter krijgt al vanaf dat ze 2 maanden in nutramigen AA. 2 weken geleden hebben we geleidelijk gewone babypoeper aan de nutramigen toegevoegd. Dit ging goed alleen werd ze na dag 4 super verkouden. We zijn dus even gestopt omdat ik vandaag toch naar de KA moest. Die zei dat dit puur toeval was want dat ze van gewone babymelk niet verkouden kunnen worden.

ze vertelde dat veel huilen en spugen een teken was van KMA en niet goed reageren op de andere melk.

Vandaag bij thuiskomst voordat ze naar bed ging een gewone fles babymelk gegeven (nestle standaard 2, deze hebben we 2 weken geleden ook gebruikt). Om 17:45 heb ik de fles gegevens en om 21:15 werd ze huilend wakker want ze had gespuugd.

Is dit nou toeval of reageert ze toch? Daarna een kleine fles nutramigen AA gegeven maar ze wilde maar een paar slokken en spuugde hier ook een beetje van uit. Ze heeft (nog) geen koorts. Wel wilde ze meer slapen vandaag.

Wat denken jullie?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Was het wel een verkoudheid dan?
    Een allergie kan zich heel goed uiten in dingen die je bij een verkoudheid ook ziet. Dat hoeft echt niet alleen maar veel huilen en spugen te zijn. Dat kan even goed onrust, snotteren, en eczeem zijn.

Het spugen kan van allergie komen, maar ook van een virus.

Hou het in de gaten. Als je nog voldoende Nutramigen hebt, geef dan eens 3 dagen alleen maar Nutramigen. Gaat het dan duidelijk beter, neem dan meteen contact op met de kinderarts, en deel je bevindingen.

Deel Deze Pagina