wij zijn 5jaar samen vandaag ,maar wel of niet naar de efteling kwa weer???????? wat zouden jullie doen
tis wel lekker rustig denk ik.. en er is veel overdekt.. zal toch niet de hele dag regenen? Buienradar en weer Kaatsheuvel. 14 daagse weersverwachting Kaatsheuvel lekker gaan!
volgens mij trekken de buien weg vanuit brabant.. ik zou het nog even aankijken (via buienradar) en als de buien wegtrekken wel gaan. Zeker als je je er op ingesteld hebt.. Veel plezier als jullie gaan!!
Het zal vanmiddag beter weer worden. Dus ik zal gewoon lekker gaan. En zoals al gezegt. Er is ook veel binnen
ja hy s vannacht aan spoor weze wserken en omdat we vanavond uit eten gaan met schoonouders wil ie niet de hele dag weg hahah heb zelfs nog kaartjes van dolfinarium maar ja weggegooid geld
de zon kom denk wel door hier won vlakbij de efteling half uurtje 3 kwartier en als hier mooi weer is is het daar ook.wat ook mooi schijn te zijn is de efteling in de winter
hier niet hoor en ik woon er ook maar 30 min vandaan....Het regent hier.... TS gefeliciteerd! Een geuk de efteling is voortaan een heel jaar open dus wie weet