Reactie op jullie Reacties Marije

Discussion in 'De lounge' started by marije1978, Oct 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,077
    3,866
    113
    Daar ben ik het mee eens.
    Natuurlijk kunnen sommige reacties wat respectvoller, maar het is best een heftig onderwerp wat je aansnijdt en dus ook heftige reacties en gevoelens op kan leveren.
    Een topic over een topic lijkt me weinig zinvol.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb je verhaal gelezen, de reacties niet,maar geloof dat dat ook niet nodig is om te weten wat er geschreven is. zal ook maar voor me houden wat ik er van vind.. maar qua reacties is zwangerschapspagina idd niet DE plek om je verhaal kwijt te kunnen. had je misschien toch beter op een forum met lotgenoten kunnen doen.

3. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    MARIJE.
    dit was dus waarvoor ik je wou behoeden het niet op deze site neer te zetten.

maar ja op dat moment kreeg ik heel wat over me heen
    ik post hier al heel wat jaren
    en dit was niet vreemd voor mij

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Dit topic zal ook niet lang open blijven. Je vorige is ook al gesloten zag ik.
    De discussies lopen te hoog op, dus ik zou je toch willen adviseren om je verhaal ergens te doen waar je het er wel "normaal" over kan hebben.

Ik had in het vorige topic al aangegeven dat ik weet hoe je je moet voelen, maar ik denk dat het openen van een nieuw topic geen zin heeft.

Laatst schreef ik al dat je tegenwoordig moet opletten met wat je zeg hier, heel kinderachtig als volwassen vrouw, het word er iig niet leuker op, maar zo is het nu eenmaal.

en je hebt nu gezien dat je blijkbaar niet je verhaal kan doen hier, dus ik zou de eer aan mezelf houden en niet zo'n topic als dit openen. want de mensen van gister gaan er vandaag gewoon stug mee door.

sterkte meid.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    @Engeltje, dat is niet alleen tegenwoordig. Ik kom hier met tussenpozen al meer dan 4 jaar en heb nog nooit anders meegemaakt.

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

@ Caithlin, dan halen we het woordje tegenwoordig uit mijn verhaal :)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Marije, waarom nu weer een topic openen?

Je bent nog niet zo lang hier. Laat ik je een tip geven. Je kunt mensen een pb ( persoonlijk bericht) sturen. Je kunt dan de mensen een bericht sturen als je de reacties vervelend vond of juist fijn.

Dit wakkert alleen maar weer nieuwe discussie aan en eigenlijk is dit een verlengde van het eerdere topic.

Waarom ik twijfels heb is omdat gister heb gesproken met een vriendin van me die maatschappelijk werkster is. Ze zou echt nooit een client adviseren om het verhaal zo op een forum te zetten. Dat lijkt wel anoniem maar blijft echt jaren in de lucht hangen. Ze zou eerder een brief adviseren en die eventueel aan iemand laten lezen waarvan je houdt.

Daarnaast begon je al door er een hele poeha over te maken door eerst een topic te openen waarin je eerst vraagt of je het mag plaatsen ( ja dan wil de nieuwschierige mens het wel natuurlijk)

Maar goed, als het wel waar is: mijn excuses. Dan heb ik het verkeerd en schaam ik me diep.

8. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ik vind het zo jammer dat hier niet over alles gepraat kan worden, en al helemaal dat daar niet met respect op gereageerd kan worden. Abortus hoort wat mij betreft net zo goed op zwangerschapspagina thuis dan alle andere onderwerpen. Tuurlijk hoef je het niet met abortus eens te zijn, maar je mening met respect overbrengen is toch niet teveel gevraagd?

Marije, ik heb inmiddels je verhaal gelezen. En ik vind het knap dat je je verhaal hier neer durft te zetten in de wetenschap dat je erg veel bekrompen reactie's zou krijgen. Geniet van je leven nu met je man en je zoontje, en geef de abortus een plekje. Praat er desnoods met een psycholoog o.i.d. over.

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Marije heeft aangegeven dat ze een actief gebruiker is op het forum, maar voor dit onderwerp een nieuw account heeft aangemaakt.

10. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Het is hier inderdaad nooit anders geweest en maar goed ook want anders was dit forum er allang niet meer. Mensen houden nou eenmaal van sensatie en wat is er veiliger dan achter je pc je mening geven of juist advocaat van de duivel te zijn zodat er een heftige discussie ontstaat.

Als je inderdaad wilt praten ovet je verdriet en geen goedkeurig voor je gedrag wilt dan moet je een lotgenoten forum zoeken of eens naar een psycholoog gaan.

Ik was gisteren een reactie aan het typen, eenmaal klaar moest dochterlief zo nodig de knop van de pc indrukken, prioriteiten he! :) Niet meer gereageerd dus.

Dat reacties niet in je eigen normen passen is helaas want je zit gewoon op een forum met allemaal mensen uit allerlei hoeken van de samenleving. Een forum is een weerspiegeling van de maatschappij. Je kunt niet verwachten dat iedereen zich gedraags zoals jij ( iedereen) wil dat een ander zich gedraagd. Hooguit kun je zelf vertrekken van het forum net als in real live zoek je bepaalde situaties wel of niet op. Ook kies je dan wel of niet om naar een bepaalde kroeg/disco of andere gelegenheid te gaan.

Fijne dag allen :)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    O dat mag toch niet?

Nou ja, maakt ook niet uit.

Ik ben er wel klaar mee.

Ik wens Marije heel veel succes en sterkte.

12. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Je wilt serieus niet weten wat sommige MWD'er ( of andere diciplines ) soms adviseren... Ik kom in mijn werk de meest onvoorstelbare zaken tegen :)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113

Echt?

Nou ja, zou je toch anders verwachten van een professionel

14. marije1978

Oct 29, 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezien mijn vorige topic werd gesloten door alle heerlijke reacties wilde ik op deze manier mijn mening er nog even over geven. Volgens mij mag dat en daarom dus dit topic. Voor degenen die dit erg vinden, je hoeft niet te reageren. Liever niet, dan heb ik tenminste een kans om op mijn eigen zaken te reageren!

Ik kan alleen nog maar zeggen dat ik het echt bijzonder onrespectvol vind hoe mensen hier met elkaar om gaan. Ongelofelijk.

Ik wil de moderators dan ook verzoeken dit topic te sluiten. Voordat we we weer een niveau 0 discussie gaan krijgen.

Groetjes Marije

15. Violet32

Violet32 Bekend lid

Feb 4, 2009
    677
    0
    0
    Ten eerste ts begrijp ik heel goed waarom je dit topic opent.

ten 2e eerst is iedereen nieuwsgierig als ze om toestemming vraagt en wil iedereen ondanks het onderwerp t toch wel graag lezen om haar daarna lekker genadeloos neer te sabelen stoer hoor!

En nog even wat een abortus onder de 12 weken is net zo erg als na de 12 weken dus ik vind niet dat mensen zich daarachter moeten verschuilen als ze met hun commentaar komen.

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik zag jouw topic vanochtend en ik heb het bewustst niet gelezen omdat je al in het onderwerp had aangegeven dat het over abortus gisng. Ik ben hier fel op tegen en vind het netjes dat je zo had aangegeven. Je verhaal en de reacties heb ik dus ook niet gelezen maar ik heb wel zo een beetje een idee wat voor tsunamie aan boze reacties je over je heen heb gekregen. Zo gaat dat soms helaas hier op het forum. Ik vind het alleen belachelijk stom dat sommige vrouwen het gelezen hebben en er blijkbaar ook niet tegenkonden,jou dan voor alles en nog wat uitmaken. LEES HET DAN NIET!

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

ben ik toch niet de enige.

@bosi, ook ik krijg van mijn svp'er opdrachten die ik moet doen daar is dit er ook 1 van

18. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Haha Tja maar ja overal heb je rotte appels he :)

19. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    je had dit kunne verwachten en al helemaal als je een actief gebruikster bent van dit forum...begin t heel vaag te vinden allemaal......

20. Anonymuisje

Anonymuisje Niet meer actief

Er zitten hier een aantal verstokte detectives op het forum. Die altijd maar speculeren dat verhalen niet echt zijn. Trek je er niets van aan. Jij weet (helaas) dat je verhaal gebeurd is , of het slim is om het hier zo neer te zetten weet ik niet. Maar wel moedig van je om alles neer te schrijven. Hoop dat je het een plekje kunt geven.

Share This Page