Reactie op jullie Reacties Marije

Discussion in 'De lounge' started by marije1978, Oct 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ligt het aan mij of zeg je nou: ik ben er vanaf wat jullie vinden is niet mijn probleem?? Of zie ik het verkeerd? Want dan had je het net zo goed in een brief of ergens anders neer kunnen zetten toch? Nu zitten sommige mensen met vragen om je te snappen en jij zegt ik ben er vanaf...Ik heb mijn ding gedaan....

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Sluit dit maar inderdaad. Mensen hier hebben duidelijk een laag niveau, foutje in de opvoeding lijkt me...vooral die over popcorn. Sjonge jonge....hoe laag kan je gaan.

C.

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    ik twijfel niet aan het verhaal t zal zeker echt zijn....alleen t feit dat ze het in de lounge post...ze in eerste instantie voor deed alsof ze niet wist waar ze t moest posten...ze eigelijk een actief lid is... ze heel goed weet (neem ik dan aan) dat er veel vrouwen moeite hebben om zwanger te worden ziekenhuis in en uit moeten gaan voor hun grootste wens in vervulling te laten gaan... en dat ze dan zo,n gevoelig onderwerp neer zet en al helemaal over een foetus van 17 weekjes!:$

en t ook nog erg vind dat er zo onrespectvol mee word omgegaan...
    van sommige reacties ok dat begrijp ik maaaaar....

dit had je kunnen verwachten... en nu ben ik er klaar mee...

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Meis, dit is een deel van jouw leven, waar jij mee zit. Gelukkig heb je nu wél een lieve man en een zoontje. En ben je wél een goede moeder etc.

Ieder heeft zijn mening over je onderwerp. Prima, mag deze persoon hebben. Maar mits het op een respectievelijke manier gebracht wordt.

Inderdaad, dit is een Forum, openbaar. Iedere gek kan meelezen, om het zomaar te noemen, en hier ook op reageren. En merk wel dat vrouwen heel erg hard, oneerlijk, respectloos en zeer hard kunnen reageren om forumberichten.

Ik was heel wat jaren geleden op een ander forum, ook een totaal ander onderwerp. Ik dacht toen zwanger te zijn van mijn ex, waar ik dolgraag kinderen mee wilde. Enigste reactie die ik kreeg van een vrouw op dat forum; Heb je een soa-test gedaan?

Inderdaad, soms 100 keer nadenken of je een onderwerp plaatst is een optie. Maar waarom? Het moet toch kunnen dat vrouwen op een normale manier met elkaar om gaan of ben ik nou zo dom?

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Het ging voornamelijk over de termijn van de abortus. Dat was in de titel niet duidelijk.

6. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Tja, als het met popcorn en chips te maken heeft en de TS als leugenaar wordt uitgemaakt, kan ik me wel voorstellen dat ze over die reacties valt ja. Dat is toch niet raar? Kinderachtig gedrag gewoon hier, op ZP.

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113

Inderdaad. Als bestaand lid zou je moeten weten dat er al zoveel onzinverhalen zijn geweest van een kindje die is overleden tot een moeder die zou zijn overleden, de meest gruwelijke nep verhalen kom je hier tegen. Dan zou je weten dat je bij sommige vraagtekens zou plaatsen, tenzij je net lid bent. Had je beter kunnen schrijven dat je al een actief lid bent en dat je in overleg met de moderators een nieuw account hebt aangemaakt om annoniem te blijven ;).

Tevens ben je gewaarschuwd, ik heb gekeken naar het andere topic waarin je vroeg of je het mocht plaatsen, er waren een aantal mensen die het niet geplaatst wouden hebben (die overigens ook nog de wind van voren kregen van andere leden, terwijl ze eerlijk antwoord gaven op een vraag...) en toch plaats je je verhaal, wat is dan het nut geweest van de eerste topic? Tevens waren er een aantal mensen die zeiden: stuur mij je verhaal maar per pb. Waarom deed je dat niet, dan had je toch je doel bereikt, je verhaal opschrijven om je gevoelens te uiten. Je wist dan ook dat je geen vervelende reactie's zou krijgen, want dat hadden ze beloofd.

Ik wens je heel veel sterkte met je verwerking.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113

Vanuit de titel kun je alleen opmaken dat het over een abortus gaat, meer niet. De abortus had dus ook gedaan kunnen zijn omdat je kindje niet levensvatbaar was waar je het moeilijk mee had, dat wisten de lezers alleen als ze het verhaal lazen.

Tevens vind ik het popcorn verhaal ed ook absoluut niet kunnen.

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik heb je verhaal gelezen.
    Ik ben tegen abortus maar snap wel dat je het gedaan hebt, (of eigenlijk ook niet echt).
    Ik snap dat je het er moeilijk mee hebt. Gelukkig heb je nu een lieve man en een kindje en kan je die klootzak hoelijk vergeten.

Ik heb ook de reacties gelezen met afschuw. Bah mensen wat een discussies zeg.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

mens ze heeft toch al uit gelegd dat dat was om even een luchtige opmerking te maken!

god wat een gezijk hier zeg.1 op merking het het hele godganse forum staat op zijn achterstepoten.

en dan iemand debiel noemen?? dan heb je zelf een stekje los denk ik of ziet?

sorry ik krijg er de kots van ik zit hier al 2,5 jaar en ja er zijn nep verhalen geweest maar dat neemt niet weg dat er ook heel erg veel echte verhalen geweest en dan waren we allemaal wel begip vol..

11. Violet32

Violet32 Bekend lid

Feb 4, 2009
    677
    0
    0
    Dan is bergripvol wel een ruim begrip....

12. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Kijk alle klasse van de bevolking zitten hier dus ook de mensen die niet volwassen kunnen reageren.
    Aan de ene kant weet je dat je het kunt verwachten want ik lees de laatste tijd wel vaker opmerkingen waarvan ik denk :$
    Ik zou zeggen trek het je niet aan, iedereen is vrij om zijn verhaal te doen.
    Ieder mens maakt weleens een beslissing waarvan die achteraf denkt "wat heb ik in hemelsnaam gedaan"
    Bij de ene dan in wat ergere mate dan de andere.

Het feit is dat jij ermee moet leren leven.

Ik ga mij niet eens afvragen of mij dit zou kunnen overkomen, daar kan je niet over oordelen pas als je in dezelfe situati hebt gezeten dan kan dat.

13. luuus

luuus Niet meer actief

pfff heb dit verhaal gisteren gelezen en het laat mij ook echt niet los gewoon ik dacht ik reageer niet maar het houd me echt bezig...

ik ben het er echt mee eens dat dit niet moet kunnen in nl een abortus met 17 weken! en dat terwijl je daarvoor je kindje al heb zine bewegen enz met de 12 weken echo..

sorry kan er met me hoofd niet bij en heb ook totaaal geen respect hiervoor..

plus hoe kom je erop om zo´n verhaal van je af te schrijven op zwangerschapspagina!!!!???

14. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Ik wilde niks schrijven, maar doe t toch.

Je verhaal is heftig, zeker voor TS, hoop dat t ooit een plekje gaat vinden in je leven..

Maar je plaatst t bij een raar forum gedeelte.. daar geef ik anderen gelijk in, de lounge is niet de plek ervoor en dat had je moeten weten als je al een actief lid bent hier onder een andere naam.. Denk dat dat mensen voor hun kop stoot en achterdochtig maakt, wat misschien wel absoluut niet op zn plek zit..

Ik ben verder bevallen van een kindje met 17 weken zwangerschap doordat ons meisje een open schedeltje had(kon voldragen maar ze zou niet levend geboren worden), daarom vind ik je verhaal extra moeilijk om te lezen, want wat had ik er wel niet voor over gehad om mn kindje te houden...

Ik hoop dat je voortaan nadenkt waar je iets plaatst, denk dat dan ook wat minder kritiek zal worden gegeven, want dit is echt geen onderwerp voor in de lounge..

Sterkte meid, dat meen ik wel oprecht!

15. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    dat bedoel ik!
    ze zadelt andere mensen er mee op!
    iedereen denkt nu aan dat arme kindje!
    ts heeft haar verhaal verteld, maar anderen zitten er nu mee!:x

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Sterker nog, volgens mij is er op dit forum geen enkel forumgedeelte dat geschikt is om over abortus te praten... zegt ook genoeg lijkt me.

Verder pfff... wat zal dat zwaar geweest zijn voor jou, en dan ook nog geconfronteerd worden met een abortus op dezelfde termijn...
    Zou jou dan eerder sterkte willen wensen.

17. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Op verzoek van TS gesloten

Share This Page