zwanger! eerste gevoel?

Discussion in 'Zwangerschap' started by zeventienmei, Aug 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zeventienmei

Feb 19, 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal.

ik zit met een vraag, omdat ik al zo een drukte maker ben...

ik ben momenteel 7 weken zwanger, al een slechtere start gehad, omdat ik net na me NOD een nierweginfectie heb gekregen. antibiotica voor gekregen, en gelukkig is het nu weg!

maar, ik had vanaf me NOD af en toe een soort plopje in me buik, echt zo schattig, is me tweede zwangerschap, ik heb nu ook alle kwalen die ik toen niet had haha. maar goed, ik voel nu niet echt meer die plopjes!! moet ik me druk maken, of is dit normaal? of kan het aan die blaasonsteking gelegen hebben? heb volgende week donderdag eerste controle VK

liefs x

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    2,083
    295
    83
    Emmeloord
    Lijkt mij je darmen want je kleintje kan dacht ik pas rond de 8 a 9 weken voor het eerst bewegen ongecontroleerd. En dan is het nog zo klein dat de kans dat je dat voelt heel minimaal is.
    Darmen maken ook borrels en plopjes hihi

3. Pien95

Pien95 Actief lid

Dec 1, 2012
    212
    1
    0
    Lijken mij je darmen en niet je baby. Had dit ook maar je baby is nog zo ieniemieni dat je dat eigenlijk nog niet eens kan voelen. Zou je in elk geval geen zorgen maken.

4. zeventienmei

Feb 19, 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja toch he!! ik dacht al kan ook eigenlijk niet, het is al zo lang geleden me eerste zwangerschap, dat ik me druk maak om niks hihi.
    dank je wel!

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Bij 7 weken beweegt een kindje nog niet.. Zijn idd je darmen geweest. En nee geen reden tot zorg.

6. Pranvera

Pranvera Lid

Dec 7, 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan ook zijn dat je de spieren van je baarmoeder hebt gevoeld. Voelde je het heel laag, in je kruis zeg maar? Je baarmoeder rekt op en daardoor kan een spier soms wat trillen. Net zoals je een trillend ooglid hebt af en toe.

Share This Page