steunkousen drama...

Discussion in 'Zwangerschap' started by oxbow, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ook deze zwangerschap zijn ze weer aanwezig de spataderen.
    Mijn hele benen zitten onder en ook down under zitten ze.
    Nu heb ik bij de andere zwangerschappen steunpanty's gehad, maar nooit gedragen want het zat echt niet en ik irriteerde me er alleen maar aan.
    Nu begonnen ze al met 5 weken zwangerschap en toch maar weer kousen aan laten meten.
    Ik heb nu kousen tot in mijn liezen, maar die dingen zakken af en gaan in mijn knieholte's zitten.
    uiteindelijk gaan ze na een halve dag uit, omdat ze dan gewoon pijn doen in mijn knieholte's.

Wie heeft dit ook en hoe lossen jullie dat op?
    Is hier eigenlijk wel wat aan te doen?

De sataderen waren al erg aanwezig door de andere zwangerschappen en ik zou ze weg laten halen, maar door dit kindje wat onverwachts komt moet ik het nog uitstellen en ik zie het alweer verergeren en dan zit ik nog maar op de 13 weken zwangerschap.

Iemand nog tips om te voorkomen dat ze verergeren buiten het dragen van de steunkousen om?

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Ik had ze eerst ook tot aan mijn liezen en kreeg idd zelfde problemen. Toen gekozen om met bovenstuk te doen, dus net als positiebroek of legging. En dat zat perfect! Was zelfs lekker warm in de winter en stond ook veel beter onder mn kleding. Ik heb wel een zwarte genomen, zo kun je m ook gewoon onder jurkjes en rokjes dragen.

3. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Was trouwens bij mn eerste zwangerschap. Deze zwangerschap heb ik ze ook, maar ik vertik het om hoogzomer met steunkousen te gaan lopen.

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Om die reden, plus omdat ik met mijn buik geen lieskousen aan kan trekken, heb ik steunkousen tot de knie. Je moet toch wat. Op mijn schaamlippen zitten ook hele trossen spataderen, daar is maar een oplossing voor: bevallen!

5. Zoya83

Zoya83 Lid

Mar 17, 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook steunkousen. En ook blijven ze vervelen in mijn knieholtes. Maar ik doe ze wel elke dag aan, zeker als het warm is. Zonder krijg ik dikke benen en het ergste zere benen.

Heb geen tips helaas. Bij een evt 2de zou ik wel een paar willen met een broekje eraan.

Share This Page