Moeite dingen uit handen geven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sientjes, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog geen 6 weken zwanger en ik kom het nu al tegen, dat gaat wat worden straks met de babykamer haha.

Ik heb hier een schommelstoel staan en daar heb ik kussens voor gemaakt en ik ben helemaal trots en ijverig bezig met mijn project schommelstoel. Alleen nou moest dat ding nog gespoten worden in een andere kleur. En ik houd zo van verven en knutselen! Maarja die giftige dampen van zo'n spuitbus is niet zo goed voor mijn nog prille zwangerschap natuurlijk. En daar ben ik het zelf mee eens want de baby gaat voor alles! Maar ow wat is dat moeilijk als een ander het voor je moet doen en je staat er zelf achter het raam bij te kijken ;) Zelf doe je het toch het beste en op het moment wanneer jij het wilt haha :D

Nog meer behoefte om de frustraties te uiten over dingen die je niet mag doen? :p

2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ohja.. ik wilde perse zelf de babykamer schilderen (want ik doe dat veel netter dan mijn man :p)
    het was gewoon muurverf op waterbasis, dus na een korte discussie hierover mocht ik mijn gang gaan.

Me vreselijk zitten ergeren aan het feit dat ik niet zelf de zooi uit de kamer kon dragen (alle meubels stonden er al ruim een jaar in, dus die moesten verplaatst worden)

Vervolgens flink zitten forceren met schilderen. Had me toch pijn in de rug aan het eind.

En nu moeten die meubels dus weer terug. Ga ik aan de zijkant staan. Ja stukje naar die kant, nee toch die kast in de andere hoek. Zet bedje daar maar neer. Of toch liever... haha dat gaat wat worden.

ohja.. wat ik niet zo erg vond is dat mijn man na mijn schilderwerk maar besloten had dat hij ze parkervloer ging dweilen op zijn papadag. Want hij zag me alweer bezig :p

3. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Zelf nu ik de 40 weken gepasseerd ben vind ik vreselijk
    Dat ik sommige dingen uit handen moet geven
    Zit denk ik int aard van beesje

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hmm heb niet echt wat uit handen gegeven, vond het ook niet nodig. Gewoon zelf geverfd meubels en muren. Goed laten luchten tijdens en na en kon nog lang dingen sjouwen.
    Wel expres al vroeg begonnen met kamertje omdat ik het juist ook zelf nog wilde doen.

5. Verox

Verox Niet meer actief

Ik heb een heel goed chemisch masker gekocht.
    Ik kan ook niet alles uit handen geven, en 9 maanden niet meer klussen was geen optie.
    Met masker en goede ventilatie van de ruimte ben ik een beetje meer gerustgesteld.
    Maar soms voel ik me ondanks de voorzorgsmaatregelen nog steeds schuldig. Ik weet immers dat voorkomen beter is.
    Soms is mijn partner ineens heel bezorgd en mag ik een hoop dingen niet, dat is vaak erg frustrerend op zo'n moment. Maar ik leg me er dan wel bij neer. Het is natuurlijk ook hardstikke lief van hem. Een paar dagen later lijkt hij het alweer vergeten te zijn.

Meer informatie over goede chemische maskers vind je hier.
    Let op! Een stofmasker bied niet voldoende bescherming tegen verfdampen!

6. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het doodvermoeiend dat iedereen (natuurlijk met de beste bedoelingen) alles wil doen. Gister nog gebbq-d en ik mocht zelfs de sla niet husselen... man o man... ik ben niet invalide..

Natuurlijk gaan we vandaag niet toegeven dat mijn rug zeer doet van de voorbereidingen en het teveel staan... haha

Deel Deze Pagina