Ik begin rustig rond te kijken voor sinterklaaskadootjes voor de jongens, maar ik kan echt niks verzinnen! Volgens mij hebben ze alles al.. Hebben jullie nog leuke ideeën? Ze zijn dan 4,5 en 6,5 jaar. Wat ze bijv. al hebben: Lego (meer dan genoeg, dus geen uitbreiding nodig) Stiften etc. Spelletjes/Puzzels Auto's Racebaan voor auto's + garage Genoeg pyjama's Soldaatjes Het enige wat ik nu kan bedenken is een nieuwe rugtas voor school. Heb de intertoysgids al doorgebladerd, maar of ze hebben het al of het lijkt me niks. Alvast bedankt! Moet toch iets kunnen kopen, anders is het een beetje sneu
Lastig hè! Ik heb ook nog niet echt ideeën. Ze hebben allebei al vrij veel en ze vinden heel veel dingen gewoon niet zo leuk. Wat wel erg in trek is bij ons de laatste tijd zijn verkleedkleren (piraat, politie, etc), Kapla en de houten knikkerbaan van bblocks.
tent verkleedkleren voetbal step tip toi electro loco paraplu pantoffels douchegel van een leuk merk, in een leuke vorm dekbedovertrek kassa winkeltje keukentje knikkers kapla raamstiften (gaat makkelijk eraf! hema 3 euro) speelleerboekje van de hema boekjes
Bedankt voor de tips! Knikkerbaan durf ik toch nog niet aan, mn jongste had laatst ook weer knikkers in zn mond gestopt (een grote ). Winkeltje/kassa, sloffen, douchegel, dekbedovertrek, step, verkleedkleren, voetbal, electro, paraplu, tent hebben ze allemaal al. (ja ze hebben echt veeeeeeeeel te veel) Een keukentje hebben we geen ruimte voor in huis, alles staat vol zeker straks met de box erbij. Kapla vind ik te duur. Ga toch maar eens naar Loco kijken. En speelleerboekjes zijn ook leuk. Bedankt voor de tips!