Reactie plaatsen in een topic.

Discussie in 'Over deze site' gestart door LieseLeentje, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hoi,

Ik heb het nu al een paar keer gehad dat als ik een berichtje getypt heb en vervolgens op bevestigen klik, dat de pagina zich herlaad maar het berichtje wordt dan niet geplaatst .
    Ik heb geen willekeur of vaste pagina kunnen ontdekken. Enig idee hoe dit kan?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, geen idee.
    Ik hoor hier verder niemand over. Misschien voor de zekerheid je bericht altijd even kopieren voordat je op bevestig klikt.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de tip dit deed ik inmiddels ook al.

Ik merk hier en daar dat het wel eens gebeurd. ws gewoon een error van de site niks aan te doen.

Bedankt Elmo.

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik merk in het mamatopic dat dat meiden ook gebeurt. We zijn er geloof ik ook achter hoe dat komt. Als er in de tussentijd dat jij op reageren hebt gedrukt een nieuw bericht wordt geplaatst en je drukt dan op verzenden dan krijg je te zien welk nieuw bericht er staat en dan is jouw bericht nog niet geplaatst. Dan moet je nog een keer op bevestigen klikken.

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het klopt wat Uk schrijft.
    De nieuw geschreven berichten staan dan boven je eigen bericht en dan wordt er gevraagd om nogmaals te bevestigen.
    Zo kan je namelijk je eigen bericht nog aanpassen en reageren op de laatst geschreven berichten.

Ik weet van een ander forum dat je deze optie in je profiel kan uitzetten.
    Of dat hier ook kan weet ik niet, moet je even kijken.

Deel Deze Pagina